[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    "ik krijg nooit wat!" :x

bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Ha, dat is een goeie in je GT, of niet? :cool:

In ieder geval ga ik deze schijtgame er nu met de feestdagen, hoe zeggen jullie dat, erdoor 'cheesen' tot level 30.
    Daarna gaat er een rotje door de disc met oud en nieuw en bye, bye forever }:]

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Tot lvl30 hoef je niet te cheesen

4. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Tot level 20, daarna begint het gezeik weer. Als je geen goede PvP bent, tekort aan items voor upgrades, geen handleiding, geen matchmaking voor diverse raids en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ohja, zodra spelers ook maar 1 level hoger zijn willen ze je al niet in een team 8) Ooit eraan gedacht om je gear op diverse levels te bewaren zodat je wel kan spelen of helpen? :) Maar ik ga Vault of Glass solo proberen, zag een paar filmpjes dat het kon :D

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Leuk verhaal lightminer. Lekker kort ook.

Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    We gaan allemaal bastard zeggen, al zijn we allemaal erg jaloers!

7. Flayner

Flayner Active Member

Leuk Bevonden:
    86
    Waarom koop je deze game als je geen zin hebt om te grinden?

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Lekker man ;-)

Ben nog 21 Shards verwijderd van level 32 hehehe hehehe....

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Sommigen hebben echt veel geluk. Ik mis nog steeds armor en een shitload shards

10. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Helemaal in de kerststemming. :')

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stukje over The Chalice of Light.

"
    Eris Morn and her team went down into Crota's Netherworld to destroy him (they did not jump into the Hellmouth, they went in by way of the Temple of Crota, we took a shortcut). But instead, the Hive took advantage of their approach to siphon their Light. This Light, presumably, was gathered and placed into a ritualistic (we all know the Hive love rituals!) "cup", and made ready for Crota to consume upon his return. This is why we find it in his chamber, all ready upon its pedestal.

For some reason, however, I guess the Light was insufficient to wake Crota on its own, possibly because Eris Morn managed to escape with a tiny bit of hers that he would have needed to return. And so, the Chalice of Light just sat there waiting to be used.

When we came in and crashed the party, we found it there, and upon summoning Crota ourselves, we discovered we could make use of it. Although Crota's presence was siphoning our own Light and crippling us (no health regen), we were able to snatch the Chalice of Light and use the dying Light of Eris Morn's dead compatriots (Eriana, Omar, Sai, Vell, and Toland) to bolster our own, allowing us to overpower Crota's Light siphon."

http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2qbb7z/lore_so_wtf_is_this_chalice_of_light/

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht dat geluk niks met Destiny te maken had :p

13. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Mijn kerstkado van Destiny :+ :

Hard Light auto rifle uit het 1e raid kistje en de No Land Beyond uit de NF , een sniper die je als primair weapon
    kan gebruiken , beetje raar wapen trouwens lijkt wel een wapen uit de Amerikaanse Burgeroorlog:D

Hard Light speelt wel fijn tot nu toe.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk hebbeding die sniper. Maar verder onbruikbaar. :p

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leuk....jammer dat het niet in de game zelf zit.

Echt, grootste fail ooit de 'story' van deze game.|:-

@Rampage; iedereen krijgt een exotic engram als ik het goed begrijp.....my luck kennende zal er wel iets uitkomen wat ik al heb.:'-(

3 keer NF heeft mij weer niets opgeleverd, behalve uiteraard wat shards/energies.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb nu alle drie klasses op 31. Dus eigenlijk niks meer te doen behalve Crota en exotics upgraden bij Xur..

En misschien bounties bij Eris, dat staat me alleen een beetje tegen omdat ik nog niet echt het gevoel heb dat de wapens die ik met haar unieke mats kan upgraden zoveel beter gaan zijn dan de rest..

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Murmur is het wel waard. Daarnaast is rank 4 ook wel handig omdat je dan radiant energy kan omruilen van shards en andersom.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Alle drie al? Damn.

Moet nog effe wat Vanguard marks grinden, en dan kan ik het laatste stukje armor (chest) kopen om mijn Titan naar lvl 31 te krijgen.
    Had em er nu al op kunnen hebben, maar damn die chicken wings gauntlets!
    De hele NF vrolijk lopen knallen met de Truth en zat nooit zonder ammo....heerlijk!!

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had ze alledrie op 31 na anderhalve week al Hunter maar weggedaan. Drie poppetjes op 32 krijgen gaat echt lastig worden.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had toen de expansion net uit kwam toevallig op alle drie characters heel veel marks dus kon vrijwel direct gauntlets en boots voor iedereen kopen. Daarnaast wat exotics geupgrade en gekocht bij Xur en dan heb je zomaar de gear bij elkaar. Alleen shards verzamelen duurde vrij lang. Ik had de gear eigenlijk vrijwel direct al bij elkaar. Alleen als je geen VoG meer doet en eigenlijk de dailies ook niet meer dan verzamel je uiteraard erg weinig shards.

dat omruilen van engergy voor shards lijkt me inderdaad wel handig. Aan de andere kant weet ik niet of het zin heeft om 32 te worden want hard raid ga ik toch niet heeel vaak kunnen doen

Deel Deze Pagina