Als ik met m'n Warlock de Vanguard Marks cap gehaald heb, kan ik dan ook geen Marks meer krijgen op een ander character?
Ja wel hoor.. Alleen je ken er niet meer dan 200 per char bij je hebben Sent from my iPad using Tapatalk
Dat zou kunnen natuurlijk, zie het na dinsdag wel dan. Zet morgen de bounty's wel vol en lever ze dan dinsdag pas in.
Dat kun je zien aan het cirkeltje om de vanguard playlist heen. Als dat helemaal blauw is zit je voor die character aan de wekelijkse cap van 100
Ja, dat snap ik. M'n Lock heeft deze al vol, 100/100. Maar de Titan staat nog op 0/100, ondanks dat ik zojuist 5 bounty's heb ingeleverd. Kreeg netjes de rep voor de Vanguard, maar geen Marks.
Die claimen tegenwoordig alles wat los en vast zit, wil niet zeggen dat ze er echt wat mee te maken hebben.
DDOS aanval, dus echt iets voor de "hackgroep" Lizard. Ik dacht ook dat ze door Finest wel vast zaten maar blijkbaar lopen ze alweer vrij rond want zo groot zijn ze niet. Simpel volk.
Maar aan de andere kant kondigen ze dit al weken aan dus het is best vreemd als iemand anders het zou overnemen en hen de kans zou geven alles op te eisen. Daarnaast hebben de andere hackgroeperingen nog wel enigszins een moraal en overtuiging waarom ze dit doen, Lizard niet. Groepen als Lulzsec zouden dit soort shit bijvoorbeeld nooit doen en Lizard is eigenlijk de enige die nog overblijft. Ze worden niet voor niets uitgekotst door de rest.