Wat zijn die LizardSquad toch een stel boefjes he DDOS aanval haha... erg achterhaald. Helaas zijn de meeste servers en services daar nooit goed op voorbereid. Zag overigens wel IP adressen van Sony en Microsoft voorbij komen... haha. Stel kleuters bij elkaar die geleerd hebben hoe ze een DDOS uit moeten voeren. Triest eigenlijk. "Sorry ma! Ik zit vanavond in m'n kelder om Microsoft en Sony te pesten! Ik eet niet mee en hoef m'n cadeautjes niet want fuck society!"
Komt heel langzaam terug. Microsoft staat alleen nog steeds zwaar onder vuur. Sony ook... http://map.ipviking.com
Anonymous is zojuist begonnen met zichzelf ermee te bemoeien. Wat een drama-Queens. Sommige kunnen Online, andere niet. Zal morgen wel opgelost zijn. Wil wwel m'n Ghjallahorn oppikken morgen namelijk
Wie is die Anonymous eigenlijk? ook weer een of andere groep of gewoon een persoon? Lizard Squad ken ik wel maar Anonymous zie ik ook vaak voorbij komen laatste tijd op forum's als het gaat om DDOS aanvallen.
Is een complete hackers gemeenschap met leden over de hele wereld, bekend van hun acties met o.a. V for Vendetta maskers. Google maar eens naar nieuws, dan heb je voorlopig voldoende leesvoer.
het was me vannacht , ca 3 min. na mijn bericht wel gelukt , ik kon alleen geen mensen joinen of inviten maar later kon dit wel en heb probleemloos kunnen spelen. Nu nog niet geprobeerd.
Destiny isn't down because of hackers Spoiler Crota pulled the cable while we sat down for christmas dinner and lowered our defenses. Pay back is a bitch.
na een keer of 15 proberen kwam ik er wel in (op PSN) dus als je perse vanochtend even naar Xur wilt gewoon blijven proberen