Gjallarhorn upgrade en weer heart of the praxis fire upgrade... Echt totaaal niks wat ik kan gebruiken.. En geen exotic engram ook.. Waar is me kerst kado...???? Hij staat bij de vanguard beneden..
No land beyond voor de lucky fuckers die een oude gjallarhorn hebben, hij verkoopt de upgrade wel voor de rest weinig bijzonder. 2 titan helm upgrades maar uiteraard precies niet Insurmountable skullfort
Wel even de Suros upgrade gedaan. Vorige keer niet gedaan maar om een nieuwe max attack Suros te hebben is altijd goed.
Hij is hilarisch slecht maar daardoor vind ik hem wel leuk voor patrol missies ed Hij is wel echt uniek
Ik heb Hawkmoon maar geupgrade. Gewoon voor de heb wel stom dat er weer geen engram is. Wat moet ik nou met al die motes?
Gezien het feit dat de Ghjallahorn een upgrade is is hetgeen wat Xur nu aanbied niks bijzonders... No Land Beyond... please We gaan komend weekend maar lekker verder met m'n Super Good Advice en Bad JuJu bounty. SGA schijnt nu redelijk te zijn...
Nog 400 punten ofzo bij eris voor rank 4. Morgen weinig tijd. Dus zondag wel 32. Hoef ook maar iets van 4 shards nog..