Tja.. Alleen die rewards waren wel gaar. Ik moet echt maar even eris rank 4 worden. Edit: niet nodig meer rank 32 bereikt 2e solo run t/m het tweede kistje bracht genoeg shards. Nu de warlock nog en hopelijk de raid helm voor de Titan eens een keer
Nice. Moet zeggen. Gisteren ook ook van de beste raids gehad. Vooral de eerste. Maar in totaal van 2 runs. 21 shards en 9 energy, de machine gun en de helm gekregen.
Hahaha Gjallarhörn nörsk hahahaha LOL maar indd die heeft ook ff vet geluk ja Sent from my iPad using Tapatalk
Pff. Ik denk dat voor mij de loottable al leeggeroofd was dan. Ik kreeg echt voornamelijk energies. Ik heb in mijn laatste run heel veel mazzel gehad dat ik bij de brug 3 shards+extra chest kreeg. Dat bracht mij net genoeg. Nu de warlock rustig doen. Denk dat ik mijn energies gewoon lekker bewaar voor de wapens. Jup Wel 1.0 versie dan toch? Die zijn niet meer zo Noors
damn... sommige hebben echt geluk! Deze week alleen maar pech gehad shards en energy... niet eens raid gear gekregen bij Crota en bij VOG ook al alleen maar shards en energy...
Yo, ik ben net aangevallen door een stel kk lijers maar what the hell. Ik doe hem aan. Ben toch nog steeds in shock
Light level en welke level kan ik worden? Voor de mensen die zich dit afvragen of voor de mensen die er net aan begonnen zijn en niet weten met welke Light level ik xx level wordt..... Kijk hier... Handige tool... http://destinyplanner.apphb.com/