Net weer eens de Riad VoG geprobeerd(normal), maar 1x eerder gedaan we kwamen tot het laatste stuk, maar dat was echt niet te doen ineens, er ging telkens wel weer iets fout dat we overnieuw moesten. Vind het wel knap dat sommige mensen het doen alsof het echt gemakkelijk is (bijv de eerste keer dat ik hem haalde)
Ligt eraan hoe goed men weet wat er gedaan moet worden. Dat maakt het makkelijk. Het gevecht opzich vereist vooral know how. Damage is prima, maar geeft niet de doorslag.
Ja volgens mij wisten we wel wat we deden (als we terug kwamen uit de portals hadden we niet meest effectieve manier van Atheon bevechten) maar het ging toch steeds mis in dat teleportatie gedeelte, dr ging vaak toch iemand dood... en dan gaat het snel fout helaas!
Ik had het geluk dat jij en @Hybrid precies wisten wat er moest gebeuren in de VoG. Ging prima na een aantal keren... Crota is veel simpeler. VEEL simpeler. Is meer knallen dan nadenken. Vond de VoG ook leuker.
Moet zeggen dat ik de VoG toch wel een stukje leuker vind dan Crota maar voor de gear moet je toch Crota spelen. VoG is ook een stukje langer en vergt voor m'n gevoel veel meer teamwerk, iedereen heeft daar z'n eigen taak en dat valt bij Crota wel mee.
Het is natuurlijk iets persoonlijks, maar in principe is het wel het hele thema van de nieuwe dlc en van de enemy. Hive is gewoon rush en gun. Proberen je te killen door met zijn alle aan te vallen. VoG is eigenlijk een hele andere wereld waar je in gaat met mechanics die niet mogelijk zijn in de rest van het destiny universum. Ik denk dat Fallen nog wel weer een andere twist aan de raid gaat geven Stealth zooi ofzo
Dat bedoel ik de vex en fallen zijn lastigere enemies dan de hive. Hive is alleen lastig als je niet goed oplet of niet de juiste wapens hebt. Verder is het vooral veel damage doen. Crota is met een goed groepje veel makkelijker dan Atheon. Dat is zeker. Met een groepje randoms is het een grote clusterfuck though Poll trouwens ingevuld met Titan en sunsinger. Titans zijn gruwelijk met de beste exotics in de game, maar sunsinger heeft zoveel nut.
Ik geloof dat de clan / groep Xboxworld niet meer onderhouden word? Is er in dat geval behoefte aan een nieuwe? Kan er eventueel wel 1 opzetten. (Ben toch actief met Destiny en verwacht niet dat dat voorlopig stopt.)
Of gewoon vragen aan diegene die de clan nu onderhoud of hij wat meer admins kan aanmaken. Het is toch wel de clan waar iedereen inzit nu.
sorry mensen. Ben een tijd afwezig geweest. Heb 2 nieuwe admins toegevoegd. De admins zijn nu: Graveheart Hybrid Mallakai
gister de 4th horseman gekregen uit een engram en starfire protocol uit een nightfall (gelukkig had ik die nog niet gekocht)
Het blijft toch zo jammer dat er nu al zoveel bekend is van de upcoming dlc... dat gezegd er is eigenlijk heel weinig bekend omdat het gewoon weinig nieuwe gear bied -_-.