1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar het is ook niet raar als alles van de dlc al in de game zit natuurlijk. Ik ga HoW iig wel spelen aangezien ik die gekocht heb, maar ik kijk daarna wel mooi aan in hoeverre de expansions echt het waard zijn.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ''raar'' tsja, ik blijf het eigenlijk vreemd vinden dat we eigenlijk alle exotics al wisten toen de game uitkwam.

Waarschijnlijk zal HoW weinig boeiends toevoegen behalve een level-cap en natuurlijk een raid... maar het mag allemaal wel wat toffer en boeiender. (en exotics mogen ook wel echt exotische features krijgen zoals met Borderlands)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gunsmith verkoopt nu die "Shoot to Loot" Sniper. :p

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Na de HoW komt die (waarschijnlijk) grote DLC. TDB is me niet tegen gevallen. Kwa content is het matig, dat zeker... Zoals je zegt kijk ik eerst wel wat die grote DLC gaat brengen en wat hij kost.

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Gisteren Crota gekilled en de Black Hamer gekregen. Daarna nog Aetheon op hard geprobeerd, ik weet niet wat daar allemaal fout ging, maar met allemaal lvl 30+ is het heelaas niet gelukt en heb ik dus nog steeds geen Vex Mythoclast :'-( :'-(

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk de raid wat onderschat? Wij hebben eerst ook wat lopen klooien voordat we goed in de flow zaten.

7. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Onderschat? Als ik sommige moest geloven hadden ze hem al 50x gecleared.........
    Alleen balen dat ik geen checkpoint er aan over heb gehouden, ik speelde met m'n alt en daar heb ik normaal nog niet mee gedaan ( ik denk tenminste dat dat het probleem is)

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Black hammer... Congrats... Persoonlijk voor mij de beste drop qua wapens bij Crota.

Mbt Atheon.

Het is idd even wennen, waar je moet staan, de portals etc. Maar het zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn.

Zodra je bij de Vault of glass aankomt, kan je in principe alles tot aan Atheon in 1 run doen. Zo vaak de hard raid gedaan, maar heb nog steeds geen Fatebringer of Vex.

Het is echt random as f*ck.

Laatst bewerkt: 4 jan 2015
  9. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Gister ook atheon op hard! Alleen ging al naar de eerste keer transport dood. Rest heeft hem uitgespeeld en kreeg uit het niets de Vex! Nu icebreaker nog

10. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Lucky bastard ;)
    Had ook zo gehoopt even de Vex te scoren man.... Damn.
    Wel fucking blij met de Black Hamer btw, ik was de enigste die hem kreeg :)

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ze stuurde mij al de hele dag invites. Crota dus wel gelukt? Vorige keer wilde dat niet lukken namelijk ik snap best dat VoG hard het dan niet gaat worden.

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Crota wel gelukt indd, maar kreeg een invite toen ze bij Ir Yut(?) waren, dus die 2e chest weer gemist..... VoG leavde er steeds weer iemand en kwam er steeds weer een nieuwe bij, ging erg vaak fout doordat de oracals niet gekilled werden of dat de relic niet gepakt werd, allemaal onnodig dus. laten we maar zeggen dat het voor iedereen wat laat was

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    atheon checkpoint?

ja, dat moet je ook niet echt vertrouwen dan ;) Als een groep de confluxes haalt, kan het de rest van de raid ook goed halen.

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    We waren al gestart met een atheon checkpoint

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat bedoel ik ook :). Mja je merkt heel gauw of een groep het kan halen.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad. Als een level 31 weigerd de Relic te pakken heb je al een probleem...

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De hele groep hoort de relic gewoon te kunnen dragen en gebruiken....

Je kan het je wel permitteren, maar je zou maar net geteleporteerd worden met 2 mensen die de relic niet kunnen dragen en diegene die het wel kan, de sterkste Oracle killing gun heeft..

Laatst bewerkt: 4 jan 2015
    Nightbringer en Rampage vinden dit leuk.
  18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Voordat ze het teleporteren ''gefixed'' hadden kon je nog mooi de rollen verdelen, maar uiteindelijk moest iedereen de relic kunnen dragen.

19. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is nou de beste tactiek wanneer je de Relic drager bent?

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    3 stappen. Kill adds, loop mee met de rest om te cleansen en communiceer. Daarna ben je terug bij atheon en hou je de cleanse button ingedrukt om een schild voor de rest van het team te vormen. That's it

FraHel en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina