Maar dan kan je alleen Melee doen? of is er meer, ik vond melee doen wel tricky ging redelijk snel dood (ookal was ik level 31)
Op Mars is melee goed te doen, op Venus moet iemand even een granaat gooien of een Hunter met GoldenGun de ads uitschakelen. Verder is het boven cleansen, midden cleansen en net voor of na de portal cleansen. Alleen voor en midden is ook te doen als het snel genoeg gaat.
Als je op Mars terecht komt met de Relic kan je de vijanden simpel om zeep helpen. Venus raad ik je aan om met z'n 3en de Minotaur uit te schakelen voor je aan de eerste Oracle begint. Als die Minotaur kapot is is het meestal appeltje eitje. Vraag aan degene die mee teleporten om hulp en om hem te beschadigen/killen met hun heavy weapon.
Op Venus is het alleen belangrijk dat die Minataur beschadigd wordt met een paar raketjes, die andere 2 zijn niet zo interessant. Op Mars is de Golden Gun juist wel handig, maar veel mensen willen niet geholpen worden als de Hobgoblins niet ge-1shot kunnen worden (schildjes).
Zijn er hier al flawless raiders eigenlijk? Met de bugs, disconnects en afhankelijkheid van teammaten is dit echt een van de pittigste achievements die ik tegen ben gekomen raak er een beetje depri van
Hou op zeg, tot 1:30 bezig geweest zonder succes. Was op het laatst gewoon niet meer leuk. Edit/ Vraag: klopt het dat je geen checkpoint krijgt voor hard als je normal nog niet hebt gedaan? Edit2/ NVM, hardmode krijg je pas te zien als je normal hebt gecleared. Nu maar hopen dat het vanavond lukt dan....
Awesome. Hadden we het gisteren nog over in de party. Dat meer stats tof zouden zijn. Hello Guardians! If you're like me, you want more details on the games you've played. Whether it's the crucible or one of the raids, there just wasn't anyway to get to the details. I spent my weekend developing this. It's a game viewer, and it's got a TON of stats. I also have a lot more that I can add, it's just a matter of keeping the page nice. The page should be mobile friendly, but there are less stats on mobile. So pull it up on your desktop to get your glimmers worth. Some Stats: *Specific Guns you used *Crucible Medals *Classes Killed *Enemies Killed *Super Kills Recent Games Home Example Crucible Game Example Raid Game Example Strike Game This is a brand new tool, hope to add much more to it! Send in the requests!
Jezus, met die site zie je ziekelijk veel gegevens. Vet! ... minder vet is dat ik nu pas zie dat ik nog een Weekly moet doen Heb natuurlijk @Hybrid gejoind. Moet er nog 1 doen voor 6 coins ".
Hmm, ook gehad bij Crota maar vind em eigenlijk maar tegenvallen...3 kogels is echt te weinig. Pak dan toch liever mijn P&T.
Niet als je precision shots maakt. Kan je oneindig schieten zonder dat het ammo kost. Btw niet de hive disruptor aanzetten. Die is bugged en zorgt er voor dat die white nail perk niet meer werkt.
Black Hammer doet echt veel meer damage als P&T, mijne zonder upgrades deed 18000+ op Atheon en als je precision kills maakt hoef je niet te reloaden Edit/ Hybrid was me voor
Ah, heb Atheon niet meer gedaan, nice. En crits is niet altijd even makkelijk, en dan baal ik dat er maar 3 kogels in zitten. Maar misschien effe wat doorzetten...ben niet zo'n sniper dus wellicht wordt het beter met wat oefenen.
Beste wapens voor strikes handsdown. 3 man met black Hammer en Gjallarhorn zorgen ervoor dat je echt ziek snel door die strikes heen gaat
Voor mij iig het wapen dat ik nu zo snel mogelijk ga upgraden. Die Flared Magwell en Mulligan perks maken volgens mij echt een beest van dat ding.
Gisteren bijvoorbeeld The Nexus strike met 3 man binnen 9 minuten doorgelopen (8m 45s), 3 black hammers op het oog en je kunt doorschieten tot hij dood is . De gemiddelde strike duurt niet langer dan 10 minuten met de black hammer en een leuke fireteam!
behalve natuurlijk Will of Crota 2 weken geleden met Grave 6 keer de nexus gedaan en dan ben je met zn tweetjes misschien 2 uurtjes bezig. Van de week meet Grave en Cookie 6 keer Will of Crota en dan is het gewoon half twaalf voor je klaar bent hoop dat het deze week weer een wat kortere is, Spiks prime mag wel weer een keer ofzo
Damn moet die black hammer dus maar snel krijgen bij de raid van Crota! Heb alleen pas vrijdag de tijd om de raid te doen...