Hou op zeg..... ;-) Al tig keer Vog Hardmode gedaan en nog steeds geen VEX of FATEBRINGER. Icebreaker en Gjallarhorn ontbreken ook bij mij... daarentegen heb ik wel de Hawk Moon, Monte Carlo en andere shit.
Jij mag in een ander hoekje gaan zitten huilen dan...... Samen met je Gjallerhorn. Edit/ het word toch een druk hoekje dan.
Mwah. Overal heeft iedereen even veel geluk of pech. Ik heb altijd wel wat geluk gehad met gear. En kreeg bijvoorbeeld vorige week uit een 26 strike een Plan C. Dat het geen Icebreaker was of Gjallahorn is jammer. Maar ach. Het is ook niet zo dat ik nergens geluk mee heb.
Beste Nightfalls ooit. Legendary engram ----> 2 energy 8 energy Dead Orbit auto rifle die ik gisteren al kreeg uit een pakketje.
klinkt als standaard Nightfall oogst ik hoop ook elke week tegen beter weten in op een Gjallarhorn maar al met al klaag ik niet want ik heb wel een Fatebringer en meer heb je niet nodig
Die Digitale Guardian versie van 75€ op de xbox store is die de moeite tov de gewone Destiny ? (bedoel de meerprijs ? )
Das inclusief Season Pass toch? De season pass is los 35 euro, dus in principe is de prijs niet verkeerd....al zou ik voor fysiek gaan, kun je de game desnoods verkopen als je het niet leuk meer vind. Season Pass komt toch pas van nut aan het einde van de game, dus kun je ook tegen die tijd kijken of je dat de moeite waard vind.
63€ in fysiek digital guardian edition is 74.99€ vraagje, als je die fysiek koopt heeft de xbox one dan minder ruimte op de harddrive nodig om te spelen ?
Fysiek is Destiny er voor de Xbone al voor 40 euro; http://www.budgetgaming.nl/game-profile/destiny_XboxOne.html