Niks wisselends. Gewoon niet doen is nog steeds bugged bij hive majors behalve Ogres. Even wachten tot het gefixt
2 raids. Alle gear gekregen. Zelfs de helm hehe. Maar ja is niet beter dan die andere. Dus wat shards. Gauntlets die ik kreeg zijn wel iets beter dus die ga ik wel even levelen.
Lekkaah Moet alleen nog een helmpje + leggings voor m'n Titan dan kan die 32 worden, maar moet dan nog een lading shards. Heb wel die Heavy Machinegun van de Hive al geeft die 35 ammo aan en ik heb ruim 86 in mijn magazijn.
Mijn 2e Hawk Moon... Kakzooi... Shards, schip, shards, energy, Hunger of Crota (4e) en Light of the abyss (2e) ;-)
Ik heb nog steeds geen exotic uit de raid ben benieuwd. Misschien wordt de necro wel mijn eerste exotic uit de crota raid
M'n neefje en iemand anders haalden Truth en IceBreaker uit het eerste kistje. Exotics zie je alleen in de "feed" en niet als echte reward verschijnen.
Jij moet echt eens ophouden met je hawkmoon anders ga ik nog huilen. Nightfall heeft mij alleen een naar wat lijkt leuke scout rifle gegeven. Verder echt drama weer. Wel weer 6x crota verslagen vanavond. Kan nu op al mijn characters 32 worden qua gear. Nu nog 19 radiant materials om het ook echt te worden. Morgen nog even op mijn Hunter eerste loot punten solo doen dan moet ik er bijna zijn. Dan volgende week maar weer verder en wachten op de dlc.
Hahaha, Sorry maluku.... ;-) Crota gaat steeds sneller idd... 6x op 1 avondje, volgende week maar 9x doen dan. ;-) Dan krijg ik mijn 3e Hawk Moon en nog steeds geen Icebreaker of Gjallarhorn...