1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Precies! Ik kon wel wat energies gebruiken!


    ... NOT.

    O, en die 2 Coiled Hiss wapens uit de Nightfall helpen ook niet mee. Hopelijk heeft m'n Hunter meer geluk :+
     
  2. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel zelf het meeste met een Warlock, maar ik moet zeggen dat ik juist vaak Titans moet reviewen omdat ze weer is dachten dat ze van staal waren. De sunsinger gebruik ik voor nood gevallen, als hele fire team ligt dood te gaan ofzo tijdens een nightfall.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol die strength of the pack achievement is eindelijk unlocked na al die maanden. Startte de game op en toen kwam die opeens.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook Up for gekregen....meteen uit elkaar getrokken, ding al 3 keer eerder gehad.

    Beetje jammer van Bungie...had dan een iets zeldzamere gegeven, of nog beter; had men laten kiezen uit 3 guns ofzo...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Krijg je een Engram of gewoon een random wapen?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Gisteren Light of the abyss gekregen bij Crota, drops zijn daar gunstiger als VoG voor mij.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog graag gedaan he Ron die nightfall.. Weggaan zonder bedankje. Tsk
     
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Sorry daarvoor inderdaad, maar had eerst geen chat meer en daarna een disconnect. Toen ik weer terugkwam zat ik alleen in de party geloof ik, hoorde iig niets meer. Oorzaak is jullie welbekend geloof ik (NAT issues op KPN wifi hotspot)
    Mijn welgemeende excuses en eeuwige dank voor de hulp in de NF. Bedankje had ik eigenlijk meteen moeten sturen maar is mij volledig ontschoten.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha oké, dacht dat je echt direct wegging. Je zat namelijk nog wel in de party, maar we konden jou niet meer horen. Excuses aanvaardt, maar fix je internet man :+ zelfs mijn internet werkt nog beter
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Internet kan ik niet fixxen, ik woon tijdelijk op een vakantie park dus ben blij dat ik überhaupt internet heb. Het is nu gewoon behelpen en regelmatig m'n excuses aan bieden voor de vele problemen :x
    Nog een half jaartje doorbijten en dan is ons nieuwe huis klaar (hoop/schat ik) dan zal de mancave en het internet gefixxed zijn. :)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nog 1 Nightfall... hopelijk een Exotic.

    *duimt voor Ghjallahorn*

    :+
     
    FraHel vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach. Gjallarhorn wordt pas echt goed met ruin wings. Anders is het gewoon een sterke rocketlauncher en niks meer.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Morgen is m'n Warlock ook wel 20 dus met de juiste gear wil ik je graag met de Nightfall helpen :)
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    o_O...dat is toch precies wat je wilt hebben? Sterke guns.


    RW heb ik btw, maar om 1 of andere reden valt er voor mijn Warlock ook verdomde veel heavy ammo, terwijl ik daar geen perk voor heb....gister bij de Omnigul bounty gewoon 8 pakketjes net voor de eindbaas....dus constant met dat ding op alles knallen, effe teruglopen voor de pakketjes, repeat...heb niet 1 keer zonder gezeten voordat de bitch neer ging.:+
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik bedoel meer dat het af en toe lijkt dat het een must is, terwijl ik ice breaker hoger inschat door zijn hoge inzetbaarheid. Het is gewoon een hele goede exotic met veel damage, maar zonder ammo schiet je er weinig mee op. Bij atheon bijvoorbeeld merk je het pas echt als 3-4 mensen met de horn schieten. Anders ben je alleen maar aan het hopen voor heavy ammo.
     
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ok fuck die nightfalls maar, ik kreeg net een dead orbit shader :)
     
    Hybrid en Rampage vinden dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hahaha.. Daar hadden we het inderdaad vluchtig over. Welke heb je?
     
  19. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Heb bittersteel gekregen, is wit met zwart. Ziet er niet verkeerd uit op m'n warlock. Op de titan ziet alleen een kenner dat 't geen chatterwite is, want het lijkt er op die character wel veel op.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Bungie Weekly Update - 01/08/2015


    http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12483

    Hard Mode for Crota’s End is going through the final few stages of deployment. It’s almost ready. As soon as we have a concrete date to share, we’ll set it in stone so you can assemble your crew for that first run, or so you can find the time to tune into the streams and vicariously witness the madness and make note of the new and necessary strategy updates.

    We’re not going to spoil any hard mode surprises here. You’ll need to learn a new trick or two, but given your past performances, we’re pretty sure plenty of you will find a way to come out on top and earn some shiny new trophies to take with you on your next adventure.

    In the meantime, we’ve prepped a separate patch, which will be ready for deployment as early as next Tuesday, January 13th. Below is a preview of changes being made to Crota’s End and a little bit of a love tap for the Vault of Glass.

    Crota's End – Updates

    • The existing Pit treasure chest reward moved to killing Ir Yut, the Deathsinger. She has a chance to drop Exotic weapons and armor, class pieces, and Radiant materials.

    • The Pit treasure chest will now contain Radiant Materials.
    Pit Encounter

    • Removed the physics impulse caused by exploding lanterns.
    Bridge Encounter

    • Players will now be required to cross the bridge in order to complete the bridge encounter.
    • Players will now be required to wait for the bridge to be completed prior to crossing with the sword.
    Deathsinger Encounter

    • Fixed a rare case where the Shriekers would not spawn, preventing players from reaching the Deathsinger.
    Crota Encounter

    • Two Swordbearers will no longer spawn at the same time at the outset of the encounter.
    • Crota will now recover from his kneeling state after a player quits.
    • Fixed a bug that allowed players to remove the “Presence of Crota” using a Radiance Warlock’s * Fireborn ability.
    • Fixed a bug that made the Oversoul appear destroyed to some players in a Fireteam when it was actually still active.
    Vault of Glass – Updates

    • Exotic weapon drops in the Vault of Glass are now Level 32.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina