1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was leuk zolang het duurde.. ;) dinsdag was kaasdag bij jullie, niet?
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    "Wij" Cobra's redden ons prima hoor. In de kerstvakantie is die raid meerdere malen legit gehaald, want iedereen wist toch dat dit uiteindelijk gepatched gaat worden? Het spel is geen hogere wiskunde. Ik weet niet hoe je het bedoelde maar, een iets minder denigrerend toontje mag opzich wel op een openbaar forum. Lijkt me nergens voor nodig. :thumbs:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was niet denigrerend bedoeld. Sorry als het zo overkomt, maar door het zinnetje "het was leuk zolang het kon" kreeg ik het idee dat jullie elke dinsdag kaas eten. Neem daarbij het feit dat ik meerdere malen 2 man in crotas end zag voor meer dan een uur. Kijk, als jij gelukkig wordt door een raid te cheesen dan is dat prima. Ik vind zelf alleen de raid zo makkelijk en fun al door het legit te doen, dat ik niet begrijp dat er mensen daadwerkelijk er doorheen cheesen. Voor de loot? Je kan per poppetje 1 keer een dobbelsteen omgooien. Als je nou meerdere keren er doorheen kon gaan voor loot, dan snap ik het nog qua tijd. Elke keer gaat het sneller. Binnen het uur is de raid 2 keer van begin tot eind te spelen. Ik ben zelf iig gelukkig dat het gepatcht wordt voor de hard mode. Mensen zullen wel level 32 zijn dan, maar veel minder mensen hebben dan de primary's uit de nieuwe raid.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  4. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Het eerste kistje in The Abyss, dat was leuk zolang het duurde. Overigens ook bijzonder dat er zo gelet wordt op een ander.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben zelf op dinsdag online om die nightfalls en weekly's te doen. Aangezien er genoeg mensen zijn die mee willen doen, kijk ik altijd wie er online is. Dan kijk ik even wat iedereen aan het doen was voordat ik een invite stuur.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Iedereen moet de game spelen zoals ze zelf willen. Begrijp wel dat "kazen" niet leuk is. Zelf heb ik hem gekaast en normaal gedaan. Heb zelf een beetje druk momenteel dus heb niet altijd de tijd om hem normaal uit te spelen helaas. Omdat ik de loot toch wil hebben "kaas" ik Crota.

    Vanaf volgende week zal dat dus niet meer gaan. Zo moeilijk is deze raid ook totaal niet. Dan maar normaal uitspelen, simpel zat :)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals ik al zei stelt het qua tijd vrij weinig voor. Je bent waarschijnlijk langer bezig geweest door het te cheesen. Lees dat overal als reden. "Ja, ik heb geen tijd om het normaal te doen". Simpel, dan heb je die tijd niet en dan doe je het niet toch? Terwijl je nog wel korter bezig bent door het legit te halen.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Woot woot!
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja en nee.

    Je moet 6 man hebben om hem legitiem uit te spelen. Ik speel meestal van half 7 tot half 9. De meeste van jullie zijn dan niet online. Vandaar :) Heb nog een zoontje van bijna 1 die ook aandacht vergt, kan niet elke avond tot half 2 snachts gamen. Als ik dat wel kan doe ik, als het kan, mee.

    Het heeft ze voor en nadelen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat als je het niet kon cheesen? Dan had je toch ook normaal gedaan? Met dezelfde beschikbare tijd? :)
    Ik vind een reden om te cheesen door tijdgebrek geen reden. Daarnaast is de Raid ook helemaal niet lang verder. Dinsdag 2x de raid gedaan met 5 man. Tweede keer duurde het zelfs maar 25 min. All legit. :)
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    6 man hoeft nie perce hoor...
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is genoeg voor 2 weekjes
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ik niet kon cheesen had ik de gedeeltes gedaan die solo te doen zijn ja... met of zonder andere. Alhoewel ik betwijfel of ik hem had kunnen doen zonder 5 andere ;)

    Dit is een discussie zonder eind. Ik maak me niet druk om mensen die de raid kazen of normaal spelen.
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    336 uur (speeltijd) bedoel je zeker
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er komt dus wel een eind aan vanaf nu is het legit of helemaal niet. Ben ook blij dat het zusje van Omni nu loot dropt. Exotics in de eerste kist waren echt te easy gewoon.
    Ja
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Patch is nice. Oprotten met die cheats :p En mooi van die exotics in de vog.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2015
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap niet waarom er zo gedaan word over het kazen? Komt op mij meer over alsof iedereen zich aan de regels moet houden? ;) De meerderheid hier heeft er gretig gebruik van gemaakt... enkel voor de loot.

    Laat ieder lekker in zijn waarde. Een echte 32er of iemand die de boel gekaast heeft en dan 32er is geworden valt aardig op. Denk maar aan de "elite" VoG spelers die niet weten wat de Relic doet.

    Mooi dat er een patch komt... word weer groepjes samenstellen en de vrouw irriteren :+
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar het blijft wel lastig als je afhankelijk bent van pugs. Oh daar heb je weer zo'n 32iger die niet weet hoe het werkt! Cheesen moet je zelf weten, maar laat aub de hard raid achterwege als je geen flauw idee hebt wat te doen
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat ben ik helemaal met je eens :) Zelf begrijp ik de mechanics van Crotas End. Zo lastig zijn ze niet vergeleken met de VoG. Alleen heb ik niet de drang om Crota telkens opnieuw te doen... vind deze raid tegenvallen en niet zo leuk als de VoG.

    De Hard Raid zal wel anders zijn als ze (volgens Bungie) nog bezig zijn met ontwikkelen.
     

Deel Deze Pagina