En daar zit het hem in. Mensen denken dat cheesen mag omdat ze verdienen om loot te krijgen. Ik heb de game gekocht dus ik verdien de beste loot. Nah. Bungie moet beter testen op cheesen. Maar de community zelf heeft ook een verantwoording. En met name de exploit bij Crota zelf. Want dat is een echte cheat. En mag van mij ook wel een ban opleveren. Daarnaast als je de game alleen speelt puur om loot te krijgen dan is er ook iets mis. En zit je bij Destiny ook niet echt goed. Niet echt op jou gericht maar meer algemeen.
Ach er zijn ook mensen die vier keer hetzelfde poppetje maken zodat ze meer kansen hebben op goede loot. Als je meerdere characters heb omdat je wilt zien wat de abilities van andere characters precies doen dan snap ik dat wel. Maar als je meerdere titans heb doe je dat ook alleen voor de loot. Moet uiteindelijk iedereen toch zelf weten, maar dan speel je Destiny echt puur voor de loot imo.
Dat is wat anders. Je speelt dan nog steeds legit. Puur cheesen omdat je vind dat je de loot verdient met de minimale inspanning is wat anders. Je verdient het dan juist niet omdat je niet correct speelt. Je speelt ook voor de ervaring en upgrade materials en niet puur voor loot. En is zonde als je dat niet doet. Hoe vaak ik ook VOG heb gedaan en Crota zonder dat ik er maar iets voor kreeg. Mensen meenemen en die het dan leren. De ervaring zelf. Er gaat niets boven teamwork van 6 man in de Raid in deze game. Ik denk dat veel mensen die echt voor de loot spelen niet extra VOG of Crota doen als ze niks krijgen.
Inderdaad. Ik heb zoveel mensen fresh in de raid geholpen en het is altijd leuk om te zien wat er dan gebeurd Daarnaast was crota die eerste week uitvogelen ook sweet! Het gaf echt voldoening om ir yut neer te krijgen met een groepje 30'ers. Daar kan geen lootdrop of cheese tegen op. Heb zelf ook een keer de raid solo gedaan, waarbij ik over het brug gedeelte heen sprong met het zwaard, maar het is zoveel minder leuk dan.
Dat is ook een ding btw. Ik vind dat een Raid echt niet solo gedaan mag worden. Al vind ik het wel knap dat wel. Maar daar moet Bungie beter naar kijken en is hun verantwoording. Vind dat er altijd 5 of 6 man nodig zijn om ergens voorbij te komen.
Eigenlijk wilde ik reageren op het 'het is niet goed als je Destiny alleen speelt voor de loot'. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat Destiny nog steeds veel gespeeld wordt vanwege de (schaarse) loot. Natuurlijk vind ik het ook fijn spelen en de raids zijn goed, maar de echte aantrekkingskracht waardoor mensen blijven spelen is die hoop op net wat betere gear/wapens. Het speelt alsof je aan een gokkast staat.
Dat klopt maar als dat alleen je ding is of veel focus op hebt dan kan je beter Diablo of Borderlands spelen. Dan heb je denk ik een leukere tijd.
Dat dus vooral leuk dat mensen het doen maar je hoort de raid met 5-6 man te doen en niet met 2-3 man. (het is immers geen strike)
Vind ik dit toch leukere glitches @Hybrid Die 3de deed jij dus ook een keer toen je bij de raid op die middelste plaat stond Ik denk dat ik echt stuk ga als ik iemand al vliegend door de map zie schieten
Zag net wat leuks voorbij komen... alhoewel ik m'n twijfels heb of het werkt... De dertiende komt die patch dus. Zou het kunnen zijn dat je voor de patch de Chest pakt in het begin van Crota, dan afwacht tot de patch... Ir Yut verslaat en nogmaals een drop krijgt?
Zolang je de kist nog niet gepakt hebt wel (voor de reset). Ik ga er echter niet vanuit dat ze de reset eerst doen, en dan pas de patch, dat is niet logisch .