Neem dit met een korreltje zout; Lijkt mij de Hard Mode. Lightswitch en een Solar en Void Burn damage
Uiteraard maar leaks zijn altijd leuk! Volgens mij staan alle 3 burns er op en geen lightswitch, maar het kan zo een shopped image zijn. Anyway de gear voor HoW: Spoiler Mag hopen dat er wel wat meer gear komt, al was die voor The Dark Below ook best wel matig.
Indd ze slaan door met die schepen.. Hebbe dalijk 200 "verschillende" schepen en wat hebbe we eraan....
De variatie in gear van 0-20 is groot zat. Echter begint het daarna echt matig te worden. Al hadden ze bij de Vault/Crota maar een stuk of 4-5 variaties gemaakt kwa armor stuk... Dan hadden de karakters er al anders uit kunnen zien. Die schepen hebben ook totaal geen nut... jammer
Misschien moet het nut van die schepen nog blijken en worden we helemaal verrast door de nieuwe DLC. Komen we eindelijk te weten waarom er zo veel schepen en sparrows zijn, krijgen we een complete verhaallijn, kunnen we onderling gear ruilen. Of sla ik nu door?
Gear ruilen gaat sowieso nooit gebeuren, niet als er zo weinig gear is. Dat zou het einde van Destiny betekenen. Ik denk dat je doorslaat idd
Misschien is het inderdaad wat vergezocht om te hopen op een verhaallijn, maja, 'tis maandag en dan leef ik soms nog niet helemaal in de realiteit
Daar verbaasde ik mij ook al over, de hoeveelheid schepen die erbij komen. Misschien toch zelf vliegen door de reef?
Laten we nu niet gaan hopen op toffe dingen, ik verwacht niet dat de raid echt nieuwe gameplay elementen zal introduceren... maar je weet maar nooit.
Zo, THORN is binnen. Mis nu alleen maar die verdomde Fatebringer qua handcannons (en uiteindelijk ook de Word of Crota).