Gister na de patch gelijk vault of glassje gedaan, krijg ik deze Nieuwe stats Oja, daarna nog de corrective measure en de vex.
Ik stelde vorige week voor om in een hoekje te gaan huilen, maar VoG klinkt als een beter idee. Aanstaande zaterdag ben ik de hele avond beschikbaar
. Ik zat nog te twijfelen om VoG te doen nadat ik over die hot patch las, maar ach, dat kan deze week ook wel (en de komende 10+ maanden, met mijn geluk ). @Ron76 Zaterdag avond/nacht is een no go voor moi . Haha, ik red me wel hoor!
12 min per run die Nightfall. lol. Niks echt gekregen. 9 strange coins en twee tamme rocketlaunchers.
ik ga um rond uur of 4 ook maar eens even doen de NF hopen dat ik wat goede loot krijg! Als mij nog iemand wil joinen rond die tijd graag
Nee met 3 man. Destiny ligt er weer uit.... Aan het beesten in Iron Banner. Bam knal eruit. En kan niet meer inloggen.
Let's hope so. Laat het je ff weten zodra ik een Horn pak. Edit ; Laffe Legendary rifle met Hunter in de NF. Helmpje voor de Titan bij Crota te pakken, en de Light of the Abyss. Op de Lock had ik gauntlets, die ik al had, en shards / energy.
@thiez is je voor Ir yut was lief voor hem. Suros en Gjallarhorn. Ik kreeg zelf TLW en een betere helm voor de Titan en helm of inmost light+ dragons breath bij de NF. tevreden. Helaas nog steeds geen hunger of crota of heart of praxic fire . Echter kreeg ik hezen vengeance ook pas heel laat. Ergens na 20 runs ofzo. Ik hoop dat hard mode volgende week dropt. Normale raid is echt te easy.
Hezen kreeg ik gisteren toevallig.. jammer dat die damage niet boven de 300 uitkomt. Is die Rocket Launcher verder wel wat? Praxic is zeldzaam, helaas. Twee keer Crota gedaan?