Omdat @Nightbringer telkens kapot geslagen werd door de Gatekeeper Ik stond er oorspronkelijk om even snel te pissen... had daarna gezelschap. Rustig plekje om te wachten op de derde persoon... Vandaag weer een rare glitch. Iedereen stond op z'n plek aan de overkant van de brug. Gaat ineens die Annihilator Totem een beetje kazen Allemaal dood... Overigens spawnen er heel soms Gatekeepers bij de Crota battle. Zal wel een Hard Mode mechanic zijn.
Haha telkens wut wut, volgens mij was @Graveheart binnen 10 seconden al 2x neer gegaan. Ach we hebben het gehaald, daar gaat het toch om?
Pff shame on you NB. Waar zijn je stun grenades? Dat is geen glitch. Je mag niet op dingen gaan staan heb ik gemerkt. Dan worden die totems boos.
Warlocks kunnen niet stunnen... voor zover ik weet. Toch? Als er 3 personen op de platen staan zou het gewoon moeten werken? Nooit gezien dit gebeuren namelijk... Scherm werd rood maar de Totens waren blauw Ach, zoals @Graveheart zegt, raids zijn gedaan en nog vlotjes ook.
Ik bedoelde nightbringer, of was hij een warlock? Wist niet dat hij andere classes heeft. En ik dacht dat je bedoelde als je aan de overkant was. Als iedereen daar is, heb ik wel eens de totempalen rood zien worden als er ergens iemand op een paal ofzo stond. Weet niet precies wat de trigger is, maar het leek mij een anti cheese door Bungie geïmplementeerd. Wat jij zegt, heb ik niet meegemaakt. Tenzij de palen aan de andere kant rood werden.
Hunters kregen de eerste 5 weken de meeste class specifieke bounty's daarnaast is er nog de dubbele bounty glitch (zoek maar op via google). In principe is het gewoon belangrijk om dagelijks even die bounty's te doen
Wat denken jullie dat Xür morgen gaat verkopen ? Ik gok; Red Death/Thunderlord/Icebreaker Saint-14 ofzo Golden gun helm Starfire protocol en ik denk dat hij een engram bij zich heeft.
Wie heeft er morgenmiddag en/of avond tijd voor Crota en de VOG? Ik kan vanaf half 3 tot ergens in de avond.
Ik zie liever de IB, die heeft imo meer toepassingsgebieden dan GH. Vooral als je strikes wil solo'en.