Een sword bear ? ik ben wel benieuwd welke perks ik krijg bij die chest t-shirt. Hoop op een intellect en discipline roll
Hard Light Ruin Wings Claws of Ahamkara Ahamkaras Spine Helm Engram ... ik hoop natuurlijk een YOLOhorn of iets anders.
Jammer dat we in deze game niks in kunnen ruilen anders had ik een Gjallarhorn ingezet als iemand het helemaal goed zou hebben haha
Stiekem had ik gehoopt dat Bungie je een soort van wapen-ticket had gegeven om een Exotic naar keuze uit te kiezen... als kerst cadeau zeg maar. Helaas trok ik uit dat cadeau een Coiled Hiss En uit 2/3 Nightfalls ook. FML. Je kan hem ook scharden Monkey? Als je het zelf niet goed hebt?
We maken morgen sowieso met een groepje VoG nog af. Als we iemand missen, kun jij gewoon joinen. Heb op m'n Titan de CP bij Atheon staan. Die kunnen we eventueel dus een tweede keer doen, mocht er animo voor zijn.
Die Shader en dat schip wil ik wel Level 33... Zal wel een 34 Knight in wandelen. Mooi nog even de tijd om te upgraden! Ben heel benieuwd...
Weer een prachtige reskin, beetje lui hoor Bungie Ben erg benieuwd wat de hardraid gaat bieden kwa nieuwe elementen, ben wel bang dat je minimaal 32 moet zijn om hem fatsoenlijk te clearen.
Dat moet je ook wel zijn ja. Hard mode kan je echt pas doen als je level 32 bent, aangezien je dan al in het nadeel bent. 2 levels lager is iets van 50% damage reduction. Dat is simpelweg te veel
Ik zal je het tegendeel bewijzen als je met mij de raid voltooid (mocht het zeer moeizaam gaan, dan zal ik na het voltooien van de raid toegeven dat je gelijk had)