Hmm ja kan opzich wel. Alhoewel... Heb je als level 28 dat begin stuk geprobeerd? Dat is in principe hoe je er dan voor staat
1 x gedaan ja haha maar toen hadde voor de rest wel lv31 en hoger bij ons.. Mja na die lampen gedoe wel kans op gear om lv32 te worden
Op level 28? Doubt it. Je krijgt flink wat meer damage en als je vrolijk gaat lopen en er springen 5 thralls tegelijk, leg je het loodje.
Ja was jij daar niet bij dan... Met me titan toen zn eerste crota raid wastie nog lv28.. Heb m gewisseld toen we dat eerste stuk gehaald hadden.. Was ook dood gegaan op t eind van de lampen toen dat was indd niet te doen want je bent zo kapot.. Mja mischien krijg ik dinsdag gewoon armpies of helmpie ga woensdag zo ie zo met de lock
Ik? Heb de raid nooit gedaan op 28. Gisteren trouwens jou en Raafie gejoined met de NF, heelaas waren jullie net klaar, had graag wat meer willen doen. Thanks though.
Nee was tegen mij .... Oh ja haha jij had wel weer perfecte timing he alles was dood en spawnde jij ineens... Had wel echt zuur geweest als jij de beste loot kreeg hehe maar voortaan ff berichtje sturen van te voren of ff party joinen want voort zelfde geld was onze derde man net gedisconnect en hadtie mischien niet kenne joinen omdat jij erin kwam...
Edit: Full list: Glasshouse Symbiote Obsidian mind Icebreaker Shards Upgrades Symbiote Lucky raspberry Alpha lupi No backup plans Skull of dure ahamkara Light beyond nemeis Bad juju Tlw Plan c Pocket infinity Thunderlord And ghorn No engrams or ammo
Nja, ik dacht behulpzaam te zijn. Ik kijk altijd of iemand ergens mee bezig is (weekly, NF...) Vaak is hulp wel welkom, maar wat je zegt met een disconnect, zo heb ik het nog nooit bekeken en daar heb je wel een goed punt mee. De één vind het prettig als ie hulp krijgt, de ander heeft dus liever eerst een berichtje (blijkbaar). Persoonlijk heb ik er geen bezwaar tegen. Het is natuurlijk wel zo dat, als iemand een disconnect heeft, het fireteam vaak even wacht met de dingen waar ze mee bezig zijn, zeker tegen het einde aan. Dan is een berichtje ook voldoende om te zeggen "hé we wachten op de 3e, kun je leaven?"
Obisian Mind, yay. Icebreaker ook maar gekocht. Zul je zien dat ie straks in een Strike dropt. En weer geen Engrams.
Mwa, 5 seconden langer weapons of light of blessing of light. Een van de minste buffs als je het mij vraagt.