Voor de mensen die nog hopen op een Gjallarhorn van Xur hebben nu tenminste weer wat meer hoop. De Icebreaker zou hij volgens vele ook nooit meer verkocht worden en kijk wat er zojuist gebeurd is . Icebreaker was de laatste Exotic die ik nog wilde hebben en ik ben blij om te zien dat Bungie geen wapens die voorheen ook verkocht zijn uit de roulatie heeft gehaald.
Daarnaast moet je ook een Gjallahorn hebben, ook een belangrijk detail, bovenste afbeelding is ook niet fijn bij gesneden.
Dat waren gewoon speculaties op het bungie forum van mensen die niet wilde dat de gjallarhorn (Norsk ) en IB meer verkocht zouden worden. Dan moesten de Red Death & Hardlight ook uit de roulatie gehaald zijn zeker?
Jezus wat gaat die Glimmer toch hard als je een zooi wapens en armor moet upgraden... Van 25000 naar 17 Ben wel zo goed als Hard Raid proof dus ben heel benieuwd hoe het gaat als @Maddmonkey hem gaat doorlopen. Nu nog een Chest voor m'n Titan scoren volgende week en heb twee characters op 32. Zou graag een helm willen van Crota... anders is het afscheid nemen van de Ruin Wings.
Ja.. heb van jou maar vaak zat gehoord tijdens de Atheon Hard mode dat ik niet mocht springen (detainment shield) dus ben benieuwd wat jou bevindingen zijn Haha... Ook heel benieuwd of de Necrochasm daadwerkelijk een goede Exotic word... Zal vast niet op hetzelfde niveau als de mythoclas zitten
Nee, nightbringer bedoelt dat witte kut wapen. Die dropt van swords of crota ja. Dan 400-500 hive kills daarmee maken en vervolgens die orb kopen bij eris. Dan de Dolan Ally upgraden en de laatste upgrade vereist crux of crota. Die dropt bij crota op hard mode. Denk dat de necro vooral goed is voor grote groepen.