Ik wil hem wel ruilen tegen 1 van de nieuwe primaries
Ja heel raar met dat NAT probleem. In game chat hoor ik je wel maar in party chat niet. En met Darkobsidian was het precies andersom
Ik snap ook niet hoe ik ineens NAT conflicten kan hebben, heb ik nog nooit last van gehad. Mijn PS4 staat in het DMZ van mijn router dus ik NAT uberhaupt niks
Dit werkte op de 360 altijd perfect, nooit een NAT conflict gehad, altijd open NAT, altijd geselecteerd worden als host in CoD omdat alle spelers perfect naar je kunnen verbinden etc
maar op PSN ligt dat blijkbaar anders (al is mijn NAT wel Type 1 voor wat dat waard is , dat is zogenaamd wel het beste resultaat)
Misschien dat iemand hier tips heeft, is er op PSN een andere 'best practice' om dit soort conflicten te voorkomen?
Als we het volgende keer weer hebben wil ik sowieso even testen of het conflict er ook is als ik de party aanmaak
En anders moet ik Ziggo maar weer eens lastig vallen want met mijn vorige modem (Cisco) had ik dit soort gezeik nooit, zou ook nog kunnen dat het aan die kut Ubee ligt, sowieso een waardeloos apparaat
Klik om te vergroten...