Half uurtje eerder trouwens iced! Dat lukt vast wel. @Rampage wtf... Dat maakt het helemaal geen hard mode meer afgezien van die oversoul.
Timing en de Gjallahorn hebben. Lijkt wel simpel zo. Ach VoG HM was ook lastig in het begin Bungie word wel massaal afgezeken door de community zeg. Lui om enemies op 33 te zetten, lui om de Chalice te verwijderen en heel-HEEL dom dat de nadruk zo erg op een Gjallahorn word gelegd terwijl merendeel die NIET heeft.
Ik droomde vannacht trouwens dat de boomers vervangen waren door hunters met een ogre gezicht en een sniper hadden die je in 1 hit killde... De horror
Gisteren sowieso te lang kon ook niet in slaap vallen. Mja dat filmpje van jou stelt mij gerust. Vanavond gaan wij het halen!
Weapons of Light, Helm of Saint 14. Een Hunter die snel onzichtbaar kan worden. Kan je gelijk erop klappen zodra hij knielt. Enige wat je moet doen is hopen dat je genoeg damage doet. Succes. ... ja, ik heb makkelijk lullen natuurlijk. Heb hem nog niet gedaan. Volgende week maar is doen.
werkt dat nog dan? mijn hunter komt er in ieder geval niet op..... (nog niet geprobeerd met me titan en warlock...) En moet je een beetje schuin ernaartoe springen, of er recht naartoe..? iemand een tip...?
Idd als hunter kan je optimale damage doen op Crota door invisibility omdat je er al sta voordat Crota down gaat. Daarnaast gewoon lekker de boomers negeren.