Mk44 Stand Asides Radiant Dance Machines Starfire Protocol No Land Beyond Helm Engram Je zou denken dat hij Heavy Ammo zou aanbieden vanwege de Hard Raid. Waardeloze Xur dag. GG Bungie
En kan nog steeds niet mijn chest upgraden Die Crest of Alpha Lupi kon je vorige week ook al upgraden, WTF!!!! Lvl 32 gaat nog lang duren zo... Edit: Dan maar een helm engram kopen en hopen dat daaruit nog wat leuks komt (zal vast wel weer een Warlock of Hunter helm worden met mijn geluk....).
Heb 3 keer die helm engram gedaan. Wil die nieuwe hunter helm van de DLC. Wat ik kreeg waren die andere twee hunter helmets en die vissenkom van de Warlock.
Kan je de warlock chest alleen kopen met een lvl20 warlock, of kan je die met elke class kopen of met een lvl 2 warlock?
glass house, obsidian mind en skullfort uit engrams,.. had alleen glass house nog niet ook maar beide boots gekocht, want wat moet je anders met je coins
Je kan hem sowieso met elk andere klasse ook kopen en vervolgens in je vault bewaren. Het hoeft niet persé een warlock te zijn. Of je persé Level 20 moet zijn weet ik niet.
Nou, 6 helm engrams gekocht, 5 had ik er al en gelukkig kreeg ik ook de Helm of Saint-14! Daar ging het me om, en natuurlijk 140 motes of light lichter .