Heb voorlopig alleen op m'n Warlock de Hard Raid gedaan. Bij Crota zelden dood gegaan, ja... door een wipe Maar de Sunsinger is ideaal. O. En dit;
Ik snap nogsteeds een hoop termen niet, maar dat hoeft nog (lang) niet met mijn level 11 Titan, maar ik ben wel nieuwsgierig: Hoeveel uur heb jij al weg in de game? Want ik zie je altijd alleen maar Destiny spelen.
Aardig wat, maar niks vergeleken met andere hoor. Hunter level 32 9d 2h 28m 31s Hunter level 32 3d 23h 30m 53s Warlock level 30 1d 12h 33m 45s Tevens hebben wij een erg leuke groep, die elkaar helpt met praktisch alles. Heb andere spellen geprobeerd, maar blijf toch iedere keer terugkomen op Destiny... ;-)
Dat komt door mijn super goede teamgenoten..... ;-) @Hybrid @Maddmonkey @Delphiki @Mallakai @El Grave Dit is hoe wij Crota hebben gecleared. Met dank aan @ShadowSaiyan voor zijn editing skills en heerlijke muziek. ;-)
Icebreaker, P&T en Dead Orbit handcannon uit de Nightfalls. Weer eens een goede run mbt Nightfalls. Wel bizar dat ik sinds de release en Icebreaker wil hebben. Toen maar laatst gekocht en daarna is die gewoon twee keer gevallen voor me.
Goeie strat Dit was @nawa als fresh sword bearer kan je zien hoe onze strategie was Ik wil nog steeds eens met bubble's aan de linkerkant staan. Denk dat je dan maar twee lastige momenten hebt as je de bubbels moet plaatsen in de boomer toren
Hoe zit het met de shards en energies die je krijgt in de raid. Als je de hard raid doet voor de normal, krijg je dan bij normal ook nog shards? Bij Crotas end