Yep, 1 hoofdmissie side-missies, PVP mode, soort dugeon missie. Ik had ook gehoopt op zelf vliegen naar planeten, maar dat zit er helaas niet in. Gaat allemaal automatisch als je op een planeet klikt.
Destiny: Playstation Content Are Timed Exclusive, Will Arrive On Xbox One and Xbox 360, Bad Marketing Sony http://www.gamepur.com/news/15080-d...ed-exclusive-will-arrive-xbox-one-and-xb.html Bungie's upcoming sci-fi brand new IP, Destiny is scheduled to launch later this year for Playstation 4, Playstation 3, Xbox One and Xbox 360. The Playstation platforms will get some sort of additional content as well. It has just brought to our notice that this exclusive content is "Timed Exclusive" and will arrive on Xbox One and Xbox 360 as well. Destiny's exclusive content includes: "Dust Palace: Three-Player Cooperative Strike, Exodus Blue: Mid Sized Crucible Arena and Exclusive Gear Set, Weapons and More" Take a look at the snapshot of the Destiny's exclusive content listing for Playstation platforms below, you can also read term "Timed Exclusivity" as well. Its really a "Bad Marketing" from Sony (some might call it Smart Marketing), using word "Exclusive" for stuff that is not exclusive. At E3 2014, Sony did the same thing, called most content as exclusive rather than "Timed Exclusive" for example: Sony's GTA V trailer cut out, the PC and Xbox One logo's and Grim Fandango is only a timed exclusive on PS4. Sony also cut out the Logo for PC and X1 at the end for the GTA V trailer
Wat een kneuzenbericht. Maar goed dit is ook wel de tijd van timed exclusives en exclusieve bèta's. Kan mij niet zoveel schelen tbh
Idd, lekker boeien. Doen alle kampen. Microsoft laat iedere moment dat ze kunnen Call of Duty exclusives showen, iedere jaar weer. Sony heeft dit keer een mega titel timed exclusive en notabene van Bungie studios, laat Sony lekker doen wat ze willen. Het is een aardige kick in tha nuts richting Microsoft, zal vast extra pijn doen daar dit van BUNGIE komt De studio die mede verantwoordelijk is voor het succes van de Xbox merk.
Ach wie het meeste bied natuurlijk. Activision gaat het om geld. Vind die exclusive shit maar bs altijd. Maar ja is helaas niet anders.
Idd ;-) Maar eerlijk vond ik hun laatste games geen zak aan en Resistance is nooit de shooter geworden die ze wilden. Daarentegen heb ik ook nooit wat gehad met Halo, dus ja hahahahaha
Waar is dat precies gezegd dan? Ik lees alleen maar berichten dat het precies zo zou zijn als nu. Ik kijk er van op dat ik zo weinig positieve berichten lees. Ik vind de game nu al erg sterk. Ja, er is weinig te doen, maar ik vermaak me al prima met enkel de beacons, waarvan ik verwacht dat die niet heel belangrijk gaan zijn in de volledige game omdat er al gezegd is dat het niet heel lang zal duren om de levelcap te halen en je dus niet die beacons hoeft te grinden. Het sterker worden gaat vooral afhankelijk zijn van je gear.
Ik denk dat sommigen toch meer een FPS verwachtten, maar het is echt gewoon een MMO....inclusief sidequests. En het is een Alpha....dit is maar een fractie van wat je gaat krijgen straks....Earth is sowieso saai, to infinity....and beyond!! Het speelt als Borderlands, met een Halo sausje. Destiny is echter echt veel meer RPG dan Borderlands.
Wat ik tot nu toe gespeeld heb en naar de skilltrees gekeken van de titan en warlock, kan ik dit niet serieus nemen. De game is echt heel simpel juist qua skills. Dit is gewoon een keer een goede engram vinden en je bent klaar
Ik doelde meer op het gevoel dat je bij de game krijgt.....Bij Destiny hangt er echt een MMO feel overheen, en bij Borderlands ging het vooral om het schieten...IMO uiteraard. (vind Borderlands ook niet zo tof, en dit bevalt me meer....tis een feeling) Zonet ook even de MP gedaan; er is maar 1 mode beschikbaar, 6 vs 6. Vlaggen claimen. 2 levels gedaan: op aarde en op een maan. Die op de maan had voertuigen, en die vond ik ook het leukst om te spelen. MP speelt eigenlijk wel als Halo, maar dan iets langzamer had ik het idee, al is het alweer een tijdje geleden dat ik Halo gespeeld heb. Ook in de MP kun je dingen unlocken, zowel armor als weapons. MP is leuk voor de afwisseling, maar gezien je level en wapens enzo meegaan in de MP, kan het wel eens frustrerend worden voor lower level characters of gamers. Tenzij daarop gematched wordt, geen idee.
Bij borderlands ging het juist om geweldige builds neer te zetten hoe verschillend je wel niet kon spelen met die game. Maargoed, dat was endgame stuff Om dat te bereiken heb je eerst al tientallen uren in het spel zitten. Niet helemaal eerlijk om de eerste paar uurtjes van een alpha daarmee te gaan vergelijken dan. Die MP vond ik verschrikkelijk Co-op was nog best vermakelijk, maar pvp ging nergens over
Dit is de SP vid btw. Ze hebben de verkeerde naam bij de vids gezet. Nice 30 of iets hoger meestal een heel soms een kliein dipje naar 29 ofzo. En dat voor een alpha is wel nice.
Het zal vast kunnen, maar ik heb het niet kunnen vinden. Wel een vault waar je spullen in kan droppen.