Ja.. En dat is gebaseerd op voornamelijk auto rifles van voor de dlc. Kijk eens naar het gros van de auto rifles die niemand gebruikt.. Necro wordt dus alleen maar slapper
Hier word ik niet vrolijk van zeg... Wat verwacht bungie dat wij gaan doen tot die dlc uitkomt..... Van t weekend maar zombies slachten dan
The Order, Bloodborne en DS2 houden mij sowieso wel bezig.. Denk wel dat bungie er slecht aan doet om zo lang te wachten
Dark Souls II en Bloodborne ga ik zeker (weer) kopen, maar ik zie mezelf rond die tijd ook nog steeds wel Destiny spelen
Echt? Meen je dit nou? WEER geen Ammo?! Dat zesde vakje is ook echt leeg... Dan maar Glasshouse en Sunbreakers. Mis ik nog
Nja de nightfalls en raids zalk mischien nog blijven doen maar ben gewoon toe aan nieuwe content ... En niet over 2 a 3 maande. Mja wat minder destiny ken opzich ook geen kwaad
Heavy ammo was ook echt waar ik het meest op hoopte, hoop op een Ghorn heb ik opgegeven ik denk dat dit de eerste week in maanden word dat ik helemaal niks koop
echt he, en ik heb ook net 2 raid wapens en 2 armor pieces gekregen die ik wil upgraden. Dat word farmen tot ik er bij neerval
voor PvP schijnt hij wel lekker te zijn toch? Ik speel alleen PvE dus die van mij ligt ongebruikt in de kluis. Heb voor PvE (en de fusion rifle bounty) liever Pocket Infinity