Er is een special services balie in de tower die nog niets doet. Ik denk dat je daar iets kan versturen of iets dergelijks.
Gameplay gezien. Vind het wel heel erg op Halo lijken, maar who de fuck cares. Ziet er inderdaad wel redelijk langzaam uit op sommige momenten, maar ook dat maakt niet vreselijk veel uit in mijn ogen. Zolang het maar niet veel langzamer is dan Halo 3, want die MP vond ik soms iets te langzaam. Reach zal ik dan niet eens willen noemen, te snel was die. Als het daartussen in een beetje zweeft, of iets onder Halo 3, dan vind ik het prima. Ik heb alleen het sprinten niet kunnen spotten, neem aan met rechter stick ingedrukt houden? Als dat allemaal kan, must buy ook wel. Sprinten is voor mij, liefst ook lang sprinten, een belangrijk gameplay element.
Je kan sprinten, maar ook met een hovercraft moter ding om sneller op plekken te komen. Wees gerust, het is echt geen halo. Alleen het springen voelt een beetje hetzelfde. Verder alleen de look.
Heel mooi om te horen, dan heeft Bungie met deze titel dus geluisterd naar wat er fout ging toen ze nog Halo games maakten.
Nice pic! Vandaag de alpha gespeeld en ik moet zeggen dat ik toch wel positief verrast ben, het speelt lekker maar wel even wennen hoe alles werkt. Het spel ziet er grafisch goed uit, ook de voertuigen spelen overigens wel lekker! Ik laat mijn pre-order staan, ik zie mezelf deze game wel een tijdje spelen.
Im loving this game ja. Die grind missie iets minder maar nog steeds aangenaam verrast. Game al betaald enz
Instant purchase voor mij. Gister 5 uur lang non stop co op gespeeld en best pittige tegenstanders gekregen. Laatse 1,5 a 2 uur kwam MAD-1976 erbij en waren we 3 man sterk. Alsnog zijn de "eind-bazen" best pittig en duurt het vrij lang voordat ze "down" zijn maar dat Is alleen maar goed. Dit wordt een mega value for money titel waarbij ik heel veel uren in ga steken.
Spells, iig niet vuurwapen gerelateerd. Weet het ook niet hoor, daarom vroeg ik het Haha minions verwacht ik niet, maar misschien is het tot nu toe gewoon beperkt met de alpha.
Je kan die super charged gebruiken. Dat is een bal die je af schiet. Verder heb je vortex granaten en ipv slaan duw je de lucht