Denk dat Bungie net te lang uit de roulatie is geweest qua type communicatie. Dit was oke toen ze Halo maakte. Die weekly updates en eigen forum. Maar toen ze met Destiny bezig waren en helemaal niks wilde en konden zeggen. Is de communicatie veranderd. Als dev moet je nu bijna zeker op Twitter zitten en een paar keer per week wat tweeten en antwoorden. Daarnaast vaker op Reddit zitten en Neogaf ofzo. Hun forum is een zooi qua kinderen en irritant gedoe. Dat merken ze nu ook wel denk ik. Daarom zie je ze langzaam wat meer op Reddit en Neogaf. Maar het mag wat sneller. En vooral Twitter. Tegenwoordig is nieuwspost op het forum vaker hier een embedded twitter bericht.
Voorspellingen wat Xur gaat verkopen? Hoop zelfs op een P&T of Hardlight. Chest armor voor Titan / Hunter. En uiteraard, Heavy Ammo.
Ja precies. Dat bericht van die Luke was echt goed. Doe dat dan in de weekly. Is toch veel belangrijker om naar buiten te brengen? En xur hoeft van mij alleen wammo mee te nemen. Chest engram zou ook chill zijn, maar zal wel niet
Mjah had al wat shizzle in mijn vault zitten, maar mis een stuk. De armpjes. Maar goed wie wil met me de raids doen
2 x IB gekocht, nieuwe Warlock helm en de Hunter Chest. @RVDV We hebben nog 2 Atheon Hard CP's staan voor vanmiddag. Je bent uiteraard van harte welkom.