En zal voorlopig wel zo blijven. Velen hebben niks meer te doen in de game, en dit is de enige manier om ze terug te laten komen; door ze te laten glimmer farmen om heavy ammo te kunnen kopen voor de raids die nog wel leuk zijn om te doen door je gamebuddies.
Jokes on them, voor VoG en Crota normal heb ik geen heavy nodig Fuck glimmer farmen Kunnen we niet terug naar mats farmen?
Zegt diegene die 3 verschillende poppetjes op 32 heeft. Titan komt wel. Toch tijd zat. Daarnaast heb ik momenteel niet echt zin om de begin game weer te spelen.
Zit de laatste paginas wat te lezen nu ik eindelijk level 20 gepasseerd ben en nu gaat iedereen ophouden. Ik heb, omdat ik zo traag ben, nog content zat. Er zijn nog strikes zat die ik niet gedaan heb, Mars pas net begonnen en de DLC heb ik ook nog niet. Dat is het voordeel als je het wel enorm tof vind maar geen bergen tijd hebt.
Dat is ook zo, het is ook geen verwijt. Het is gewoon jammer dat de variatie voor de 1e kopers met de grotere tijdsinvestering niet meer 'evenementen' worden georganiseerd waardoor ze blijven hangen. Ik vermaak me in mijn tempo nog wel met Destiny tot deel 2
Hehe, ik bedoelde meer in de zin van; je hebt glimmer over omdat je geen armor upgrades hoeft te doen aangezien je de beste armor al hebt, vanwege het feit dat je 3 dezelfde classes hebt. Maar ik kan begrijpen dat je geen zin hebt om opnieuw te beginnen, al is het wel zo gebeurd moet ik zeggen.
Ik switch wel constant gear die betere stats hebben. Heb denk ik al 3 armpjes geleveled, 2x een chest en 2x een helm. Level 20 is in 7 uur speeltijd wel gedaan ja. Maar even "pauze" met Destiny is ook wel goed. Laatste tijd weer een beetje bezig met me backlog.
Een andere class brengt nu echt niet lang een nieuwe reden om door te spelen. Ik merk juist dat ik vaak niet eens zo'n zin heb om de warlock te pakken
Zo doe je de Atheon op Hard in 5 minuten en trek je Red Death eruit... weer iets minder om voor te spelen
Ja, dubbel post maar boeiend; @Graveheart @Nightbringer en @RVDV zijn zojuist ontgroent met Crota Hard. Prima gedaan heren. Jammer van het verdwijnende zwaard (2x), de Swordmongool die zich verstopt. Ging prima! Foto en filmpje komt van @Raafie af. De kalmte van @Ic3DFire hielp "Als je naar buiten rent, even melden jongens..." *Ic3D rent zonder iets te zeggen naar buiten*
Werd eens tijd Maar 31 valt wel mee toch. Iets voorzichtiger zijn, maar het is maar 10% meer damage dat je krijgt. Beter dan normal op 27 doen
Iemand zin om de weekly en nightfall te doen vanavond? Ik heb een lv 32 Warlock, lv 31 hunter en een lv 30 Titan. Ik ben vanaf nu tot 21u online.