Op de One of op de PS4 ? In geval van het laatste wil ik hem wel van je over nemen .... EDIT Aaaargh, Digital natuurlijk ....
Mischien alstie in de aanbieding is hehe nu eerst ff die hunter levellen Sent from my iPad using Tapatalk
Ik heb die exotic armor weer afgebroken in de hoop coins terug te krijgen Gaat erg goed deze game en mij
Ik ga er vanuit dat je nu ook weet dat je geen coins krijgt wanneer je je armor dismantled? Sent from my iPad using Tapatalk
Ik ga bijna Kassa inschakelen bij die Xur Goede shooter alleen teveel rpg zooi. en hadden die gasten niet een weapon wheel ofzo erin kunnen doen? Neem dit ding, kun je schakelen tussen arc en solar, gaat nogal lekker midden in een fight, of mis ik weer iets? Bij gebrek aan beter knallen we nog maar even door
Pfff... nog 1 te gaan. Dan houd ik het echt even bij Normal. Zwaard weg. Crota lag, Crota knielt maar toch niet. Geen damage registratie. Crota die z'n middelvinger opsteekt na 5 Gjallarhorn raketten. Disconnects, iedereen lag. Crota is down maar molt toch twee personen... Mis ik nog wat? Klote run maar wel gehaald. Nu Crota nog even slopen met de Warlock. ... but first, slapen. Zal waarschijnlijk wel over die Raid dromen. Meeeeehhhhh <sheep> <canary> Ode aan @bulletproof010 ... onze uil