Moddafakker..... ;-) Ik krijg die kolere Gjallarhorn maar niet. Wel om de haverklap een Hawk Moon, maar Gjallarhorn? Vergeet het maar....
Join the club. Gister gewoon een Vex en een MIDA bij Atheon. Nog nooit een dubbele exotic drop gezien. Maar een enkele Gjallerhorn? Nee, ho maar. Dat kan niet.
Mag ik ook bij het clubje? Afgelopen weken 3x Plan C, 1x Mida, 1x Suros, 1x Vex 2x Dragons Breath en wat Legendary's hier en daar..... Ik geloof eigenlijk niet eens meer dat de Gjallerhorn bestaat en denk dat het een mythe is die door een select groepje in stand word gehouden. Edit/ Red Death vergeten te vermelden.
Klopt Ron. Hybrid en raafie wisten de game te hacken en de Gjallarhorn toe te voegen. Zij bepalen wie die kan krijgen
Haha dan gunnen ze me er wel genoeg blijkbaar haha Zou m zo ruilen hoor helaas gaat t niet maar ik bewaar alle horns netjes die ik heb en nog krijg.. Gewoon voor de fun haha zou leuk zijn alsk me vault vol krijg met gjallarhorns
Al mijn 33 exotic shards + 12 exotic wapens voor 1 horn aub? Ik word er zo moe van dat ik steeds wapens als NLB, LW of DB krijg. Ik heb absoluut geen pech gehad met de exotics, maar ik zou alles inruilen voor de enige die ik nog niet gehad heb .
mooi filmpje! en helaas zo ontzettend herkenbaar. Gisteren eerst Nightfall gedaan en kreeg 8x energy (niet radiant natuurlijk). Daarna de crota raid en krijg alleen een nutteloze swordbreaker, die ik al had.... Het is net of dit spel me iedere keer weer in de zak trapt en toch blijf ik steeds terugkomen voor meer
Congrats. Je bent dus niet meer onderdeel van de #Gjallarno club... Kakzooi. Dus alleen ron76 en ik nog? Forever gjornless... :-(