Laten we Europa even offline gooien op reset dag! Waarom niet op het drukste moment van de avond!? Woot! Ach, het scheelt dat ik tegen die tijd alles wel gedaan heb .
Ik ga niet alles doen Zeker niet morgen al. Anders zit ik weer een paar dagen uit m'n neus te graaien... Overigens denk ik dat we SpongeBob krijgen morgen... kut strike
Het is gewoon onzin om dingen te bewaren. Je bent hoogstens een half uur bezig met de normale raids. Om dat nou te bewaren? Persoonlijk vind ik het fijn om zo snel mogelijk klaar te zijn met destiny, dan kan ik lekker andere dingen doen .
Jup. Mars. Nightfall Modifiers Epic Nightfall Lightswitch Angry Juggler Weekly Heroic Strike Heroic Lightswitch
Waarschijnlijk zit er gewoon een bepaalde volgorde al in, maar dat gaat een vervelende rit worden om iced aan een horn te helpen
Wat Xur gaat hem ook niet verkopen als we hem mogen geloven. Want hij zit momenteel niet in de rotatie.
Ik vind het persoonlijk fijner om de strikes en raids te spreiden over de week. meestal zijn deze op mn main character rond de dinsdag gedaan en op de titan en de warlock ben ik meestal in het weekend bezig. Uit ervaring heb ik gemerkt dat bv 3x nightfall en 6 raids op een dag, zonder exotics extreem demotiverend werkt. Edit: Wat het nog erger maakt is dat het juist op dit soort dagen RNGsus de Gjally's rondslingert aan iedereen behalve de mensen die er een nodig hebben.