1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Lighting in de buiten gebieden een beetje maybe...maar 0,0 binnen. Oogt allemaal zeeeeeer saai binnen. Ik vond The Tower (zo heet het toch?) wel redelijk mooi qua graphics.

Het is echt interessant hoe de meningen uiteen lijken te lopen van deze game. Hier lees ik vooral positieve berichten en op andere sites kom ik dingen tegen als....''I completely played through the alpha and i can tell you it is boring.''. Wellicht gewoon echt mijn ding ook niet dan. Jammer want de setting boeit me echt wel.

Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry maar dat is echt bs. De game is juist super mooi en dat zelfs voor een cross gen game. En de game is verre van saai. COD gastjes zullen dat wel zeggen op die fora. Voor een RPG (wat het is) is het juist aardig druk en is er genoeg actie.

Hier een random alpha screen van binnen. Lighting is juist super voor een open world game.

Laatst bewerkt: 15 jun 2014
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja graphics zijn zeker netjes :) gameplay kon mij alleen weinig boeien. Let wel, ik was gewoon meer teleurgesteld dan dat het echt een saaie game is. MP is wel echt bagger. Verschrikkelijk slecht en saai.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf, dan hebben we dit niet gezien. We zagen weinig echt indrukwekkende lighting in binnengebieden. Misschien verwachtten wij wel teveel dan......

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja het is open world en online, dat heeft logischerwijs ook effect op de visuals.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe ver zijn jullie ook gelopen in die wereld?

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    We hebben een soort sneeuwgebied gehad, industrieel gebied en dat oogde echt allemaal 360 maar dan in 1080p. We hebben het gebied gehad waar je kunt 'shoppen' en upgraden en dat was het ongeveer wel. Volgens die maat van ons waren dit alle planeten die we vandaag zagen, in de alpha that is.

Die lighting van die screenshot van Hybrid...zagen we gewoon echt amper tot niet. Wij vonden de lighting op de meeste plekken echt tegenvallen. Vooral binnen.

Laatst bewerkt: 16 jun 2014
  8. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik moest er erg aan wennen.

In eerste instantie begreep ik niet echt waarom iedereen deze alpha zo de hemel in prijst.

Maar goed, kan ook aan mij liggen.

Ik ben geen die-hard FPS-RPG fan. Qua shooters speel ik ook alleen maar BF4.

Ik heb alleen 2 missies gespeeld in de alpha (kon helaas maar 2-3 uurtjes spelen).

1e missie alleen. En bij de 2e missie speelde ik met 2 onbekende.

Vond de missies niet echt heel speciaal. Het voelt voor mij aan als een mix van Borderlands, Mass Effects en Halo.

Graphics zijn wel erg mooi (zeker voor een cross-gen game).

Al bij al heb ik mij prima vermaakt. Maar het heeft me niet weggeblazen ofzo. Denk ook dat deze game het best tot zijn recht komt in co-op. Ik geniet meer van een goede SP die ik in mijn eentje speel (laatste redelijk goede FPS SP die ik heb gespeeld is Crysis 2). Weet dus niet echt of Destiny een game voor mij is. Maar voorlopig laat ik mijn pre-order staan.

Ik wil de Beta volgende maand nog uitgebreid uitproberen.

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De beta ga ik overslaan, de rest van het spel ontdek ik liever met mijn vrienden straks in de retail.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag kan je al niet meer spelen toch?

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vraag me af of je wel beseft dat Destiny een mmo is, en geen fps.
    Voor een mmo zeer zeker mooie graphics!

Omdat Bungie. Simpel.

Same here. :b:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spelletje aan geslingerd, blijkbaar doet ie het nog. Kan ik toch nog even spelen :)

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, ik heb de eerste keer als hunter gespeeld, en gister als warlock....ik had het niet verwacht, maar hunter heeft toch een beetje mijn voorkeur...speelt net wat lekkerder qua jump (hoger) en de powers zijn net wat handiger solo....althans dat gevoel heb ik...iemand anders ook meerdere klasse geprobeerd?

15. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Heb Titan en Warlock gespeeld. Vond Warlock wat beter bevallen vanwege de frag en de special power. Welke power heeft Hunter?

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hunter is meer long range qua wapens en closerange sterk met de gauntlet. :+

Maar ik had geen probleem met mijn 98 damage revolver. Headshot na headshot de hele alpha doorlopen ;-) en steken als een gek bij close-quarters. Hunter wordt ook mijn class bij release. Enige nadeel van Hunter is dat zijn recovery/shield vrij traag is, maar dat wordt aardig in balans gehouden door de hoge agility.

17. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ohja, de gauntlet. Vond hem op Warlock ook sterk, kon veel enemies er direct mee killen. Maar elke class kan elk wapen dragen (althans in de Alpha), dus Hunters zullen wel een bepaald voordeel met snipers/long range hebben t.o.v. andere classes?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond de Titan wel tof. Veel armor dus je kan veel hebben en als je echt omsingeld wordt gebruik je die special power die iedereen wegblaast.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hunter heeft ook die cluster-granaat.:b:
    Die kan later ge-upgrade worden naar een heatseaking cluster granaat dacht ik.

Special power is Golden Pistol; high damage kogels.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kom er nu pas achter dat er op de PS4 een alpha versie gespeeld kon worden 8)

Net wat pagina's doorgelezen hier en het klink allemaal best wel tof! Eind juli is de beta op de Xbox One?

Deel Deze Pagina