Nice voor de glimmer, maar vooral om eens wat hunter wire te farmen...kom steeds tekort voor mijn upgrades omdat ik niet zo vaak met de hunter speel.....
even 2 volledige raid noobs (nog nooit een raid gedaan uberhaupt) helpen met @bulletproof010 @nawa @Dave Paparazzi lol Raid clinic 3.0 Bullet die ook als een veteraan even mooi alles uit gaat leggen. Dit is wat destiny zo mooi maakt.
Vaarwel Auto Rifles. Jullie zijn nu echt compleet nutteloos geworden... RIP Auto Rifles September 2014 - Februari 2015
Azijnzeiker ben je ook he. Trek ik Helm of Saint 14 uit een Engram. Slechtste statroll ever, +96 Int.
Heh. Ik heb altijd het idee dat ik Destiny al bijna een jaar aan het spelen ben, zo voelt het....toch raar dat het toch echt maar 6 maanden is. Maar na mij begint de rest van ons vaste clubje ook echt Destiny-moe te worden...steeds vaker wordt er een andere game (snel) gespeeld....sommigen missen nog wel iets qua guns, maar hebben geen zin meer om daarvoor te grinden. De nieuwe DLC is nog erg ver weg.....
True, true. Maar denk niet dat ik 'm qua materials ga levelen voor vrijdag. Ik gok dat Xur een betere versie gaat verkopen.
Gisteravond m'n 23ste mote of light gekregen bij de cryptarch, dus maar een gokje gewaagd voor het eerst bij Xur met de helm engram: helm of inmost light kwam eruit. Schoot gelijk weer een level omhoog.
Idem. Begin nu wel moe te worden van telkens hetzelfde riedeltje. Heb nu net 5 dagen over alles gedaan, prima zo. Help komende dinsdag weer mee met wat Nightfalls en Raids. Blijft echter wel leuk om een stel "noobs" te helpen... Heb alle Exotics en ben bezig om alles te levelen. Voornamelijk de wapens... Voor de rest mag die DLC (of iets anders nieuws) snel komen!
Het blijft lekker weg spelen, dat sowieso. Heb wel weer zin in dinsdag. Weer drie kansen op een Hunger of Crota. Zou fijn zijn Alhoewel ik zeker weet dat @Maddmonkey er 1 eerder bemachtigd!
Iemand anders sinds gisteravond last van #Marionberry foutcode? Heb al alles gereset en dergelijke. Kan gewoon online met de ps4, maar destingy.... ho maar.
@AnubisNefer Geen idee. http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2xnj3x/sgamarionberry_fixchange_your_dns_settings/ ?