- An Insurmountable Skullfort - exotic titan helmet – 13 strange coins - Knucklehead Radar - exotic hunter helmet – 13 strange coins - Claws of Ahamkara - exotic warlock gauntlets – 13 strange coins - Red Death - exotic pulse rifle – 17 strange coins - Exotic Shard voor 7 strange coins - Exotic helmet armor engram voor 23 mote of lights De volgende exotic upgrades zijn eveneens te koop (voor één exotic shard en tussen de 7000 en 8000 glimmer): Mask of the Third Man, Lucky Raspberry, Helm of Saint-14, Helm of Inmost Light, Light Beyond Nemesis, Sunbreakers, Hard Light, Red Death, Universal Remote, Plan C, Patience and Time en Truth. Xur heeft ook Heavy Ammo Synthesis bij zich (vijf heavy ammo packs voor één strange coin).
Ben al vanaf launch met een warlock aan het spelen en geen Gallie. Twee weken geleden eens een nieuw character aangemaakt (titan) en aangezien ik die nu eindelijk ook op level 30 had een eerste nightfall mee gedaan en wat denk je? meteen prijs! Nu nog weer levelen, terwijl ik eigenlijk een beetje destiny moe ben weer....... first world problems
Nightfall 1, shards. Nightfall 2, Legendary Engram (B-Line Trauma Scout Rifle met Firefly.) Nightfall 3, Heart of the Praxic Fire. Direct geshard.
Lightswitch? Lekker met die 450 vijanden.... Ik sla ze over, heb alleen de Gjallarhorn nodig, maar krijg het toch niet... ;-)