Begint nu echt achterlijk te worden. Krijg uit de Weekly 2 Legendary Heavy Weapon Engrams... Uit de eerste krijg ik fijn 2 Energies! Super blij mee. Uit de tweede krijg ik zon waardeloze Gjallarhorn. M'n zesde ... niet grappig.
Uit de Weekly kreeg ik een Legendary Engram waaruit een Warlock Chest kwam. Ik heb nu al een Legendary helm, chest en legs voor een Warlock. Heb dus maar een Warlock aangemaakt
Zo, we zijn weer semi-klaar met Destiny 3x Crota en geen Hunger. Wel een Hunter helm met Orb geval... En 2x een Dragons Breath. Tijd voor andere games!
Fatebringer! Yes. En een tweede Revenant shader. Nu Atheon nog 2 keer neerleggen, kijken wat ik nog meer voor geluk heb vandaag.
Nee ik denk het niet, pas als HoW uitkomt. Ik heb sowieso wat minder tijd de laatste tijd wegens mijn studie. En als ik dan toch ga gamen doe ik liever Borderlands Ik heb geen behoefte om nu nog te raiden bijvoorbeeld. Alleen iron banner en PvP zelf blijven wel leuk om te doen. Dus misschien dat ik af en toe eens een PvPtje tussen door doe.
Zelfs de Iron banner kan ik me ertoe zetten. De gear is waardeloos daar je het bij een volgende lightlevel niet kan opwaarderen. Die warlock vest ziet er overigens heel gaaf uit, maar ja.... Geen zin... Kom maar op Borderlands!
Okay, eerlijk.... Ik heb Iron banner gedaan en ben direct doorgegaan naar level 5. Kreeg 2 keer de shotgun felblabla lie en heb jolders Hammer gekocht. En de ubersexy vest voor de Warlock, alsook de vlammende warlock bond. 1x gererolled en wat komt eruit? - Rodeo - Flared Magwell - Crowd Control Ik prijs me erg gelukkig..... ;-) Edit: Nu ook warlock boots erbij... Whahahahaha
Wie wil er mee met mij en @Gebo de nightfall doen rond half 6 6 uur beginnen. En wie zijn er nog aan het raiden? Ik zou graag mee doen en ik denk gebo ook wel.
Wie wil er mee met mij en @Gebo de nightfall doen rond half 6 6 uur beginnen. En wie zijn er nog aan het raiden? Ik zou graag mee doen en ik denk gebo ook wel.
1 dag voor Destiny voor even de kast in zou (wegens Bloodborne en Borderlands) krijg ik een Ballerhorn Zal je zien dat ik die van t weekend zit te levellen ipv Bloodborne zit te spelen