Hoe kon je eigenlijk van kleur veranderen met armoe? Had telkens bruin met gele shit en zag er daardoor niet badass uit. Eerder op een zwerver
Niet. Voor een ander kleur moest je nieuwe armor vinden. Mijne zag er op lvl 8 gruwelijk uit. Wit met rood
Je kan iets van een armor coating kopen. Voor de meesten moest je 20 zijn, sommige coatings kon je kopen als je een hogere (1, 2 of crucible rank had.
Jammer alleen dat dat niet meer gaat veranderen. Btw wat ik ook wel mis in de game is. Proximity VOIP. Zeker als je vaak random mensen tegenkomt.
Destiny devs zijn nog steeds aan het nadenken over een PC poort . Zou jammer zijn als de PC versie zolang op zich laat wachten, andere kant, hopelijk komt ie wel gewoon Keuze is blijkbaar aan activision
Hmm... had wel verwacht dat de Alpha-characters meegenomen zouden worden naar de Beta. Kunnen dus in de Beta opnieuw beginnen .
Ik twijfel zwaar of ik die beta wel gaat doen, Alpha was eigenlijk al genoeg voor mij om te weten dat ik de game wilt hebben.
Ja inderdaad, denk dat als ik ook nog de beta gaat spelen dat ik dan minder uit zal kijken naar de retail versie.
Haha idd. Als je hier te veel op t XBW forum komt ben je simpel weg de lul en ga je hem zeker downloaden.