Holy crap. Datto heeft gister Crota blindfolded gedaan. Was zelfs de swordbearer hahaha. Linker thumbnail.
Vind het zo jammer dat je geen "dubbele" Sword Bearer meer kan spawnen bij Crota. Leek me echt vet om hem met 2 zwaarden tegelijk kapot te rammen. Leuk voor Datto. Prima prestatie... nu op Hard!?
Zeker weten! Was uitstekende damage. Prima controle over de 5 Oversouls, heerlijk in combinatie met de Chalice.Werd ook goed gelet op de "Boomers" en we knalden elkaar vooral niet mysterieus kapot met de Gjallarhorn. Ging toch goed? Geen 1 keer moeten wipen. Duurde wel wat langer maar dat boeit niet. Oefenen oefenen oefenen. Heb je nu tijd zat voor want Crota Normal/Hard doe ik niet meer
Haha, tja was een beetje kansloos, maar goed wat je zegt oefenen. Jammer dat je niet voor de gezelligheid en het lekker onder elkaar zijn met onze boyiz mee de raids blijft doen. Gamen is toch ook voor de fun en gezelligheid. Deze wordt voor ons ook minder als jij er niet meer bent. Wie moet dan die chagrijnige brompot zijn?
... @Maddmonkey kan de rol van chagrijnige brompot prima overnemen hoor Sterker nog, jij kan er ook aardig wat van. Nee, zonder gekkigheid. Heb nu wel genoeg Crota's End gedaan op Normal en Hard. Constant maar Shards/Energies krijgen word een tikkeltje frustrerend. Ja, het is altijd gezellig en altijd leuk maar na 100+ clears en nog steeds geen Hunger kap ik d'r ff mee. Heb 250+ Radiant Shards, 200 Energies. Genoeg denk ik zo.
Ik ben echt nooit mopperig man Maar goed gamen moet leuk zijn, als en jij het niet meer leuk vind, dan moet je het niet meer doen. Leuk met je gespeeld te hebben. Ik ga je missen brah. Kus.
@Rampage maar dat vooraf gaande aan de raid. Dat is puur onderhandeling. Maar tijdens de raid ben ik de rust zelve!
Als je je koffie hebt ... een poepje hebt gelaten in de microfoon wel ja. Maar nee, ben wel even klaar deze week (ja ik krabbel al terug). Ik heb de afgelopen maanden telkens 3x het zwaard gepakt en Crota een nieuwe spleet gegeven. Op Normal vind ik dat niet zo heel erg ... op Hard wel. Je hebt gewoon geen ruimte voor een fout en dat is behoorlijk frustrerend. Zelfs de VoG kon je met 3 man nog afronden. Echter is de VoG compleet nutteloos geworden omdat daar niks meer te halen valt. Tel daarbij op dat, buiten de vaste groep, we mensen meenemen die claimen dat ze Hard meerdere malen gedaan hebben en die constant falen omdat ze dus (blijkbaar) geen ervaring hebben. Blauwe wapens of wapens die niet geupgrade zijn. Mensen die geen damage doen en alleen maar willen profiteren. Het is gewoon een ontzettend luie en zwaar frustrerende Raid op Hard. Enemies een level hoger en klaar. Want extra dingen zitten er niet in. Voor mezelf hoef ik de Raid niet te doen. Enige wat ik wil hebben is de Hunger of Crota. Als dat ding na 100+ clears nog steeds niet valt, pech. Dan geef ik het ff op. Neemt niet weg dat we genoeg leuke momenten hebben gehad hoor... Crota op 20% health and dan knalt er zo'n pannenkoek (@Graveheart) met z'n Horn op het "raam" omdat hij even de Swordbearer wil lokken. Of je hebt Marijke Helwegen (@bulletproof010) die in de avond een tikkeltje traag word en op z'n stok blijft zitten om de beste duif imitatie ooit af te leveren. En na 1-fucking-zwaard al roept : "OGRES! OGRE KAMER IEDEREEN" ... Of iemand die John Rambo probeert uit te hangen (@RVDV) en zichzelf de afgrond in pleurt. Of ik die een vijfde keer wil meppen en Crota die het daar niet mee eens is. En de Swordbearer die even komt kijken bij het Crystal. Crota die achter @Dave Paparazzi aan rent en hem even een corrigerende tik op de billen geeft ... in de fucking Crystal Room Vanavond HoW stream bekijken. Zie wel hoe het allemaal gaat worden. Ben al blij zat dat de VoG/Crota gear mee kan tot 34. Zwaar benieuwd naar de Osiris armor (hoe deze te bemachtigen is) en de nieuwe Prison of Elders armor. Meer variatie is altijd welkom.
Blijft wel grappig om te zien hoeveel automatisme je hebt bij zo Crota Raid. Tijdje niet gespeeld maar alles gaat dan gewoon automatisch ook qua communicatie. Tripmine op die plek, standaard rocket daar, super charge activatie daar etc.
Maar @Rampage als ik het zo lees dan klinkt het heel leuk dus volgens mij heb je gewoon plezier om te spelen. Zowel normal als hard. Dat het misgaat heeft soms ook wel zijn leuke kanten. Maar goed, we zullen wel zien hoe of wat. Persoonlijk vind ik het gewoon erg leuk om zo met een vast groepje te raiden. Wel of geen goed loot, gewoon voor the funn of it! Maar ben bang dat ik mezelf maar moet gaan plezieren de komende tijd ;-). Enne ik in een afgrond als een rambo? Can't recall
Haha ... met die Heavy Ammo synth maak je het voor jezelf zo makkelijk. O, Knight daar? Gjallarhorn. O, daar een zooi enemies? Gjallarhorn. Ogre? Shotgun. Het leave-no-man-behind plannetje heeft bij ons 2 weken geduurd. Daarna duurde de Abyss gewoon te lang Shoulder-charge met Titans en Blink-strike is levensgevaarlijk. Je slaat mensen gewoon de map af... Met de VoG heb je echt een bepaalde strategie nodig. Met Crota heb je dat dus totaal niet. Botweg knallen, meer niet. Beide raids zijn inmiddels te solo'en. Zag al filmpjes van Titans/Warlocks/Hunters die Atheon dus zonder te teleporten binnen 10 minuutjes over de knie leggen.
105.000 mensen die kijken. Damn. --- Reforging wapens van HoW. Dear lord. Upgraden zelf ziet er ook veel beter en eerlijker uit.
Klinkt goed allemaal, shards kopen, reforgen voor andere perks, upgraden van alle oude guns met die nieuwe light material
140.000 mensen die keken. Maar niemand speelt deze game meer toch? The Reef and Prison of Elders Petra: Main story drive and vendor. She's back in the Reef after her visit to the tower 7 months ago. That's a long flight... Missed her inventory screen... So we can get a variant of the Queen's patrol ship at QW rank 3. Sa-weet! The House of Judgment Vendor Variks is apparently the Warden of the Prison of Elders. Items are available to increase loot chances for PoE? Did I understand that right? PoE is supposedly fairly dynamic week to week. Wolfslayer's Claw auto rifle acquired from Variks. Queen's Guard. They didn't interact here, said the Queen was "Safe behind these doors." Bounty bot seems the same, whether it's the tower or the reef. Vault space is not separate - it's your same vault as the tower. Xur will jump between the tower and the reef. (Implied. Deej obviously cryptic here.) Bounty gained from visiting the Reef. Trials of Osiris Trials of Osiris vendor, and his vendor screen with a consumable to omit first loss. Trials of Osiris will run every weekend Friday thru reset. The Tower *Material Exchange! Cost 50 glimmer from quick glance. Exchanged at Speaker. New Monarchy items. Red Hand IX, Vindicator Auto Rifle, Elector's Hood, Elector's Robes Dead Orbit chest piece. Guns can be reforged! We'll visit the Gunsmith.Here's his inventory screen. Looks very much like FeB reforging. New Crucible vendor inventory and new Warlock Crucible gear. They may have shown off more than this, but I had to step away for a few minutes. Weapon Upgrade Paths I missed something here - unsure if weapons will automatically gain this bubble, or you will need to get the weapon post-DLC. Can someone confirm? Ascend is the new upgrade path to 365. Looks like all gear can "ascend" for the right price. New economy of Ephiric Light earned from PoE and other weekly events. Picture of Etheric Light upgrade bubble. Etheric Light in inventory. Was stated there is no cap on the amount you can get other than how many activities you can run in a week. Xur isn't required to upgrade exotics anymore. It's done via the "Ascend" bubble. Misc. No new ghost shells. Hive Disurpter is back and usable for Black Hammer via Gothalion. No picture. Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh