Ik koop gewoon de wapens van m'n Hunter (level 19 DO). Geef ik dan zo door aan de rest, geen enkel probleem. Eerst maar is even alles uit de VOG verzamelen. Baal als een stekker dat ik godver die Sniper en Hezen Vengeance heb weggeflikkerd.
Ouch. Praedthys Revenge nooit dismantlen.... Ach ja, ik heb mijn volledige 2e set na release van Crota gedismantled.... Haha haha.
Ik heb alles van VoG nog bewaard in de hoop dat het ooit nog eens zou veranderen Vorige week zelf nog een Titan helm gekregen met max 110 intellect en handige perks (more super from killing minions of the darkness).
@Maddmonkey ... is er iets Monk? Je bent wel heel erg trigger-happy met je "likes"? Wat te vieren? Ik had ook alle VoG gear eind november. Helaas allemaal weg gegooid omdat VoG nutteloos werd. Vendor armor werd beter. Waarom zou ik met level 30 gear rond blijven huppelen als ik 31 kan worden. Vanwege ruimte gebrek ook de Hezen en sniper weg gedaan Baal ik wel van. Ach, geeft me wel een reden om de VoG te runnen. Blijft gewoon een lekkere strike waar team work wel nodig is.
Like Maar VoG is inderdaad leuker dan CE, al vind ik het verschil wel klein (soms gewoon zin om dingen te sole'en of te cheesen ), broertje 1 is nu lvl32 en andere lvl31 (shards tekort). Dus lekker met z'n drieën de PoE bezoeken
Ik vind helemaal hartstikke mooi! Opeens weer bizar veel activiteit en ik ben een beetje in de flow blijven hangen sinds vanochtend reckuuza zal wel gek worden hahah. Likes grinden. Hmmmm I Like the sound of that. (See what I did there? Wink wink) De Like brigadier is hier. Like controle!
Maar even ontopic, super kut dat ik geen enkel poppetje heb met level 3 online rank (voorheen alleen de Hunter daarvoor gebruikt). Lijkt mij dat we weer nieuwe vendor gear krijgen en ik had nog best wat willen meepakken voordat het niet meer te kopen is.
Tellen die Vanguard Commendations ook naar eventuele Rank? Anders ram ik een shit-load op Dead-Orbit? ... zo, even wat likes strooien. Voelt goed!
I know. New Monarchy > alles. Maar die scout ziet er gaaaaaf uit en zijn perks zijn So out of the box wel goed.... Althans dat lijkt. ;-)
Scouts zijn sowieso heerlijk. Fang, VoC en mida zijn echt veel gebruikte wapens bij mij. Afstand maakt niet uit. 10 tot 200 meter is geen probleem voor een scout. Dreg's promise of die reaver shotgun erbij en gaaan! vooral online wordt dat echt
Crusader, The Calling, VoC, Fang idd... ;-) Ik gebruik denk ik Mida, The Calling en Fang het meest. En zodra HoW dropt, haal ik mijn VoC weer tevoorschijn. Althans, totdat ik de Dead Orbit scout heb. Maar met pvp loop ik liever met een Vex rond. Hahahahaha ja. Dat ding is een beest.
Je hebt die long range perk, gaat weliswaar van je ammo af, maar goed. Ik ben meer van close quarters.....