Ja klopt, maar dat hoorde bij die ram. Extra armor is ook wel handig als het best wat is+ life steal on hit is niet slecht. Die handschoenen zijn wel ziek slechter geworden. Echt jammer Edit: krijg toch de pleuris. Helemaal vol met blauwe engrams. 0 legendary en 0 Keys. Kutzoooi. En trouwens, trials of osiris primary's kunnen elemental damage hebben waarschijnlijk alleen als drop. Sweet! Wil graag naast de fatebringer nog een goede hand cannon met elemental dmg Edit2: ooooohhhhhh die nieuwe iron Banner gear!!! Fapfapfap. Deze infosplosion is too much too handle. Ben kapot, maar zo kan ik echt niet slapen gvd
Nice. Gelukkig hebben die hunter exotics een upgrade gekregen. Triple jump op Bladedancer en Invis op Gunslinger.
Er is nog veel meer te zien op planet destiny anubis. Waar de fuck haal ik de ruimte vandaan om alles op te slaan??
Status. 54 blue engrams 4 legendaries (helm, legs, primary en special) Maar helaas nog geen key. ;-) Bij release van HoW lekker inleveren en hopelijk meteen een nieuwe exotic en/of legendary.
Voor de mensen die nog een nieuwe ghost willen hebben. http://xboxclips.com/lHybr1dl/e9e42851-ff65-4070-84aa-2eb4f79a35a9
Gooi je Postmaster ook vol met Engrams. 20 Engrams per character kan ie bewaren Item slots, vault en Postmaster van alle characters vol gooien.
Ik weet het ik zit al op 120 blauwe engrams. 2 legendary en 2 keys Edit: 140 blauw, 3 legendary en 2 Keys
Welke farmen jullie, die op Skywatch of die op Venus? Die op Venus schijnt ook wel goed te zijn. Bovendien begin ik nu echt teveel spinmetal te krijgen van al die kistjes, zit al rond de 500/600 pp
Destiny item manager is veel beter. Nou ik begin nagenoeg helemaal vol te zitten.. Hmm what to do. Blauw engrams verwijderen misschien
Hmmm je kan 20 Keys max hebben. Ik heb 6 Keys, 6 legendary's en 140 blauwe. Vind het wel mooi zo. Nog even pvp doen en morgen en overmorgen geen destiny. Dinsdag dan lekker alles inleveren