We are actively investigating issues impacting players' ability to sign in to Destiny on all platforms. Until resolved, players may experience disconnects or be unable to sign in. @AnubisNefer
Morgenavond word HoW unlocked. De reset zal ook niet om 11:00 plaatsvinden. Die vind plaats tegelijk met de unlock (rond 19:00 geloof ik)
De tijd die ik heb gelezen heb is omgerekend inderdaad 19:00 (10 AM Pacific Daylight Time) en iets na deze tijd zou het voor iedereen beschikbaar moeten zijn.
zo had ik er nog niet eens over nagedacht, dit zou dan betekenen dat we helemaal niet meer vast zitten aan de wekelijkse cyclus maar dat je gewoon wanneer het je uitkomt wat PoE kan doen en ook best eens een week kan overslaan. Enige maar is dan wat wanneer je wat meer tijd hebt je eerst een paar keys moet farmen
Waaaat? No DLC? Hier! Suck a kok! Precies. Ik heb er nu 7 en je krijgt dus per keer completen ook een key. Dat is best genoeg voorlopig
Haha, ik heb TDB los gekocht dus moet deze ook los kopen. Echter dit keer koop ik hem meteen, niet een maand later Zie alleen op de site van xbox.com hem niet staan. Alleen bundel only varriant. Straks even op de xbox marketplace kijken vanaf de xbox .
Moet hij als't goed is wel bij staan Heb destijds gewoon de Season-Pass aangeschaft. Overigens ... m'n Stereo Headset van Microsoft binnen. Werd helemaal gek van die tyfus lange kabels van m'n Turtle-Beach. Dus we kunnen weer is met geluid spelen. @Maddmonkey ... gaat het goed? 22 vind-ik-leuks op m'n posts. Nondeknetter. Maar als ik het goed begrijp kan je zonder Key geen PoE doen dan? Of is een key alleen maar een "extra" kans om een kistje te openen?
De key is ervoor om een kistje te kunnen openen, geen key -> geen loot zegmaar. En @Maddmonkey, ga eens wat nuttigs doen. Nu al 7 keys
Maar elke eerste keer PoE doen (in de week) levert een key al op je HOEFT niet te farmen. Het kan wel. Zo moet je het zien. edit @Sake1989 ik doe genoeg nuttige dingen
moet je nog een minimaal lvl zijn om PoE te doen ? ik heb nl nog geen 32 pop , alleen maar 3x 31 ik heb 3 keys het weekend gefarmed , shit load aan blauwe engrams maar geen enkele legendary tot nu toe