1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt het nou dat je dus elke keer dat je 32,34,35 PoE doet je zelf een key al bij je moet hebben?

De enige beloning die je zonder key in PoE dus krijgt is een core?

Dus we moeten elke week keys gaan zitten farmen?:confused:

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wacht ... wat?

Dus zonder "Key" kan je de chest in Prison of Elders niet openen? De fuck? Net alsof ik godver uren tijd heb om eventjes als een hersendode die kistjes te farmen. Heb er tig geopend en 3 keys. Nou nou ... Kan ik op level 28 de PoE doen, ben ik al 3 sleutels kwijt (mits ik hem met 3 chars doe) Want zonder die level 28 te hebben gedaan mag je die Challenge Modus niet starten begreep ik?

Waar slaat dat op? Leuk dat mensen tig keys hebben ... maar mensen die geen Key hebben en de PoE doen komen dus bescheten uit. Kansloos.

4. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Ik vind deze helm zo sick! Geeft me een beetje een japanse samurai achtige vibe. Jammer dat die perks bout zijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

5. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Keys krijgen is puur RNG. En je KAN ze krijgen uit:
    - Nightfall strikes
    - PoE
    - Trials of Osiris
    - Iron Banner

PoE heeft een gegarandeerde drop op de hogere levels (cores, etheric light) en uit de kistjes krijg je soms exotics en meestal bout loot.

Pro tip: op een hogere level PoE spelen heeft volgens mij geen invloed op een hogere kans op exotic drops. Als je de 28 versie doet kan je in principe snel al je keys kwijt ipv strugglen in de lvl 34-35 versies. Correct me if im wrong please.

Edit: stuk van reddit over PoE toegevoegd. Dont panick:

Let's think of Prison of Elders as a pseudo raid and let's compare it to Crota's End. In CE you get guaranteed loot once a week at 4 different areas (not including the material chests.) First when you finish the Abyss, second when you cross the Bridge, third when you kill Ir Yut, and fourth when you beat Crota. Each of these areas loot pools are specific, and only some have a chance for exotics.

In Prison of Elders there are 4 modes. Level 28, 32, 34, and 35. Completing level 32 and up gives you guaranteed rewards (armor or weapon cores) along with possible rewards when you complete them (including etheric light, legendaries exotics, and treasure keys.)

Now, let's consider each of these levels as a "guaranteed loot" phase of a raid. So, just like a raid, you are guaranteed loot once a week with a chance for more based on RNG. Not only that, but each of these phases has a chance at an exotic. Then, ADDITIONAL to that, if you have a Treasure Key, you are entitled to EVEN MORE loot.

Guardians, this isn't a bad thing. We have been given a chance to earn an insane amount of loot directly tied to the amount of time invested in farming keys. Isn't this what we've been asking for?
    The more casual player can now get a raid type of loot each week running the different modes of PoE. If the higher level modes seem intimidating 34 can still be hit by running 32 alone. The more dedicated player still has the guaranteed chance each week to get end game gear, ALONG WITH hordes of loot if they've grinded enough keys.

This isn't a bad thing. This is Bungie listening to what we've asked and them delivering. Eyes up Guardians, the wolves are prowling.

Laatst bewerkt: 20 mei 2015
  6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is correct :) daarnaast kunnen die twee kleine kistjes ook Keys bevatten

Waldo, voor jou betekent dat jij deze week al level 28,32 en 34 per poppetje een keer kan doen. Prima toch?

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zojuist level 33 geworden met mijn Warlock. Her Mercy gehad met battle runner? en nog iets.

PoE level 32 gedaan en ik vond eigenlijk 2 laatste levels eigenlijk het makkelijkst. I know, klinkt misschien raar, maar bij de 2 eindbazen wist je wat je moest doen en met de rounds ervoor moet je eigenlijk de hele veld crossen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

goed verhaal, maar Crota doe ik in een half uurtje en PoE 28,32,34,35 opgeteld niet :+

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer 34 eens. ;)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het wel eerlijk hoor en een goede zaak. Spelen naar de tijd die je hebt ;)

11. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Zo eerst ehteric light ook binnen met NF! Gally in de PoE!

Alleen nog geen idee wat ik eerst moet upgrade met de etheric light

12. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Protip: leg of chest armor.

FraHel en Maddmonkey vinden dit leuk.
  13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Yeees!! Nothing menacles gekregen voor de warlock. Dat gaat een heerlijke pvp exotic worden

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb ook een Light binnen.
    Nu gaan beslissen welke class ik ga levelen richting de 34...

15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Lucky bastards.... ;-)

Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Heb een purifier robes gekregen

bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die Osiris armor is wel vet, vetter dan de andere gear. Maar ik haat multiplayer dus dat zal em niet worden, net zoals de iron banner shit.

nawa vindt dit leuk.
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Iron Banner will sell Etheric Light for 5,000 glimmer"

bulletproof010, Maddmonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    I'm in.

;-)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

bulletproof010 en nawa vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina