Mijn geluk kan niet op, kennelijk. Lever pakketje Dead Orbit in, Nowhere shader. Alles van Dead Orbit binnen.
28 helm engrams en geen enkele Ram. Wel 6x Eternal warrior 4x saint 14 en 4x helm of inmost light. IK HEB GEEN FUCK ING TITAN BITCHES!
De game probeert je wat te vertellen. De hints die de game je geeft TITAN MASTERRACE! Bubble master mayhem, make a titan.
nice ik heb 2 nighthawks en een warrior gekregen uit een stuk of 15 engrams , ben er maar mee gestopt daarna omdat er volgende week misschien ook weer gegokt moet worden
Nighthawk helm is wel nice. Alles is nu wel one shot. Ben benieuwd of ik ook die ook wizards one shot in 34 PoE Crota normal btw.
13 Engrams en had 2 Rams, 2 Nighthawk en 3 Gezicht-Titan-Helm-Ding ... Heeft dat verzamelen van Shards toch nut gehad Kan niet wachten om die Nighthawk te gebruiken... Bubbellllltjessss
Zo. Warlock is Trials of Anubis ready. Nog even een paar bounties inleveren om mijn Variks gauntlets te levelen en dan gaan. Ben benieuwd
Those who are about to die... I salute you! ... voor de PvPers, post ff hoe het gaat met rewards en drops.