Black Wing Lair. 40 man raid dungeon in World of Warcaft vanilla. 4 avonden per week raiden en dan na 1 maand had je genoeg punten om een item te mogen looten Je moet je op de bungie site aanmelden met je beta code. Daar krijg je tzt een nieuwe code om de beta op je consola naar keuze te downloaden. Maar je kunt je nu al aanmelden op de bungie site. Link en details staan in je betacode mail. Weet niet of iedereen direct in de beta kan of dat ze eerst de eerste die aangemeld hebben laten starten en dat als je je later aanmeld ook later de code krijgt. I.v.m. het testen van de serverstress kan ik begrijpen dat ze niet iedereen tegelijk laten starten. X1 beta start overigens op 21 juli :b:
Destiny Beta Reservation Platform selection and Beta download code generation will be available in 2014. An email will be sent to your verified email address when beta download codes are available. Apr 3 2014 dit staat er De echte code komt dus nog?
Moet je je voor de X1 beta ook ergens aanmelden? Of krijg je hier ook een code voor als je hem pre-ordered?
Je krijgt een code als je hem pre ordered. Deze code kun/moet je direct op bungie.net invullen. Daar krijg je later de code om hem te downloaden. Ja die komt nog. Weet niet wanneer, maar gok dat het heel dicht bij de 17e zal zijn (PS4).
Peter Dinklage's droge stem in Destiny krijgt een update De ingesproken stem van Peter Dinklage in Destiny is van een update voorzien. Even wat achtergrondinformatie: Dinklage, vooral bekend als Tyrion Lannister in de HBO-serie Game of Thrones, spreekt in Destiny een stem in van een artificiele intelligentie genaamd Ghost. In de alfaversie van de game klonk zijn stem echter nogal vlak en ongeïnspireerd. Het zinnetje "That wizard came from the moon" werd zowaar een meme op internet, zo droog klonk het. In de FAQ van Destiny sust Bungie de zorgen van fans. "De dialoog van Ghost is al geüpdatet voor de bèta (van Destiny). En hij krijgt ook weer een update voor de lancering op 9 september. Dat is het grappige aan alfaversies... ze zijn nog niet klaar." We moeten de gortdroge zin dus in de toekomstige versie van Destiny missen. Gelukkig hebben we YouTube nog. [yt]FlOYatDYC40[/yt]
Vinden jullie het belangrijk wie stemmen doet in games? Mij persoonlijk kan het echt geen reet schelen. Het zou me nog eerder over de streep kunnen trekken een game niet te kopen
Soms kan het tof zijn, Dinklage in Destiny is natuurlijk dik. Al had Gustavo Fring ook wel een rol mogen hebben in de game na de teaser. ;( [yt]jS1BM9XRgvw[/yt]
Kan de PS4 marketing nog dikker met deze game je zou bijna denken dat het een exclusive is. Ik moet toch echt eerst de beta even spelen zodat ik een goede indruk kan krijgen van deze game, alles klinkt super tof op papier maar het moet ook super tof spelen.
Wie de stem inspreekt maakt mij niks uit, als het maar goed en geloofwaardig is. Je kan een 'celebrity' het laten inspreken maar dat geeft niet de garantie dat het ook gelijk goed is.
Wie het doet interesseert me weinig, als het maar goed is en het past. En regelmaat; dus dezelfde stemacteur voor hetzelfde personage in vervolgen. (of een hele goede vervanging...tis bv niet te horen dat Mordin in ME3 een andere acteur is...top!)
geen mensen die dit spel op de Xbox One zullen spelen? ik wil echt een gefocust clan starten voor dit game als ie uit komt
Dat is de hele bedoeling ook ;-) Zoals je bij Halo en Call of Duty automatisch aan Xbox denkt (Cod vanwege de jarenlange exclusiviteit van DLC eerst), willen ze bij Destiny dat je aan PS4 denkt. Het is een big ass triple a titel waarvan de franchise alleen maar groter gaat worden, dat voelen We allemaal nu al. Destiny is groot en gaat groter worden en Sony zal alles doen om de klant "marketing-technisch" te brainwashen en binden aan PS4. Top zet wat mij betreft.