1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Nou gister weer zo'n justice troep pakket gehaald vAn onze grote vriend variks... Kreeg weer een wapen helaas : chain of orbiks-fel. Opzich niks verkeerds mee maar hoopte op wAt armor zonder strength

Laatst bewerkt: 27 mei 2015
    Rampage vindt dit leuk.
  2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gisteren m'n laatste sleutel gebruikt in PoE 28. Kreeg een legendary fusion rifle.

AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zie net je plaatje ... een Void Fallen wapen... jjjjjjjja. Gaat 'em niet worden :+

4. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha mooi he... Hij doet wel bonus damage op Fallen vandals heb ik ff geluk zeg!

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mjah ... je hebt alleen je complete clip al leeggeschoten op hun ARC schild voor je überhaupt damage kan doen haha...

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is een zieke machine gun anders. Heerlijk tussen CM en jolders Hammer in qua damage, fire rate en magazijn

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sowieso. Doelde ook meer op het feit dat het een anti-Fallen Machine Gun zou moeten zijn. Void is leuk maar niet echt nuttig op Fallen enemies. Helaas.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind het wel snugger gedaan dat alle variks armor strength is

want ik ben nu wel op alle characters 34 maar mn hunter en warlock zijn zo uit balans dat ik voorlopig nog niet klaar ben met nieuwe gear zoeken/ oude gear upgraden en dat betekent dat ik voorlopig nog wel ff PoE speel :+

Mallakai vindt dit leuk.
  9. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Gister uit de nightfall mn eerste etheric light gekregen. Meteen gebruikt op de Vision of confluence.
    Dat maakt de Cabal levels in de prison of elders een stuk makkelijker mag ik wel zeggen. Volgende keer is de Fang aan de beurt!

Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Fatebringer > Fang

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad de fatebringer is echt een baas als hij gemaxed is. Maar fang is ook leuk :D. Ik zit nog te dubben welke scout

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    VoC word de eerste scout die ik ascend

13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ben toch van mening dat je beter eerst je char naar 34 kan brengen en derna pas wapens te ascenden..

nawa vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar 34 ben je zo. Ik heb door trials en judgement chance al gelijk 34 gehaald. Qua wapens nu de voc, fb en praedyths revenge ge-upgrade. Daarnaast 4 stukjes armor ofzo

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mijn eerst ascend was de fatebringer , omdat fatebringer

daarna 3x 34 gedaan vorige week en met de armor piece van gister erbij op alle classes 34 geworden

en nu rustig betere gear gaan verzamelen en langzaam aan het hele arsenaal aan VoG wapens upgraden, VoC, CM, Found Verdicht alles 365

16. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Uhhu... 2 justice pakketjes gehaald ... 2 wapens.
    En denk dat ook niet iedereen ff die negen wins haald bij de trials voor die extra lights.. Drom denk ik voor de mensen die weinig van die light hebben t beter is om eerst te levellen naar 34.
    Maargoed iedereen kan t natuurlijk zelf bepalen wat en hoe die t doet maar ik zelf zou eerst voor t levellen van me chars gaan.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je vorige week 3x32 en 3x34 hebt gedaan kun je als je dat deze week weer doet ook alles 34 hebben en 3 wapens naar keuze ascenden. Alles wat je dan nog uit trials of nightfalls krijgt is dan bonus

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ohja found verdict ook gedaan. Zo'n beest is dat nu!

19. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat is waar maar aangezien porunga vandaag pas zn eerste light had dacht ik zelf dat t verstandig is eerst een char naar 34 te brengen ... Ken je toch net wat meer incasseren en poe lv34 hebbie naar mijn mening gnoeg aan een 300 damage FB

20. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Tja nu te laat, maar ik zit nu op lvl 33,5 door gewoon lvl 32 prison te doen. (komende week hopelijk nog een leg armor bij Variks en ik ben er al)
    Heb ook wel getwijfeld maar had geen zin om nu light te gebruiken om een stuk armor te upgraden dat ik op de lange termijn toch niet ga gebruiken waarschijnlijk. Vision of Confluence is wel een blijvertje nu.

Ben liever aan het grinden met een kick-ass wapen. Dan lijkt het minder lang te duren, al is het maar alleen in mijn hoofdO-)
    Is ook een klein voordeel van niet al te vaak kunnen spelen: De week en reset zijn alweer voorbij als ik opnieuw kan spelen...

Deel Deze Pagina