Aah joh. Men kan makkelijk meekomen met 4 uur in de week hoor. Dan duurt het 2 weekjes langer. Boeien. Volgende dlc komt toch pas in september
Hawkmoon Overigens ... Mochten mensen zich geroepen voelen om Skolas te verslaan (PoE 35) ... doe het dan zo; - Versla Skolas - Zodra de "mines" komen, wipen Zo kan je de Exotic "Cipher" bounty farmen. Schijnt te werken volgens verschillende mensen op NeoGAF en Reddit. Skolas geeft je namelijk "loot". Of die "loot" elke keer valt is onbekend. Wel kan je net zolang doorgaan tot je die Exotic Bounty krijgt. Want, niet gekregen = kans op een nieuwe.
Anytime man hoe mee zielen hoe meer vreugd. Found verdict is een beast persoonlijk gebruik ik die nog steeds voor PvE content. Heb het ook geleveld naar 365. Voor PvP zou ik toch een een van de high impact high range varianten kiezen. Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik zie hier allemaal Destiny veteranen, maar ik heb het spel pas sinds gisteren. Ik speel gewoon solo en wat me opvalt is dat de moeilijkheidsgraad best pittig is in de secties waar je niet kan respawnen. Je krijgt echt een stortvloed aan vijanden over je heen, dus ik vraag me een beetje af of dit spel wel zo geschikt is in je eentje. Is het spel goed te doen in je eentje? Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit first person shooters speel, dus mijn gebrek aan skills zal daar ook aan te wijten zijn. Maar Destiny spreekt me wel aan, dus ik wil het wel proberen. Maar ik vind het wel lastig. Ik zou natuurlijk ook gewoon eerst kunnen levelen in de online MP, voordat ik verder ga met de solo Story missies.
Als je level 12 bent dan is een level 15 Story heel moeilijk, om het jezelf makkelijker te maken zal ik alleen storys doen met 1 level verschil. Soms dus beter om eerst bountys te doen zodat je level hoger is en daarna pas een hogere storymission.
Gelijk aan een level zijn voor een activiteit is idd het belangrijkste. 3 levels lager is 50% meer damage krijgen en 50% minder doen. Probeer ook rustig te spelen. Terug naar een achteren gaan bij veel enemies en 1 voor 1 afmaken.
@nawa en @Flayner nog 35 doen vanavond? My body is ready in ieder geval edit: weet niet welke strat jullie gisteren pakte, maar ik vond deze best wel goed. Spoiler 2e keer voor die groep:
http://m.uk.ign.com/wikis/e3/Games_at_E3_2015 Op deze lijst staat "Destiny Expansion". Waarschijnlijk krijgen we dus op de E3 al beelden over de komende uitbreiding van Destiny? Zou gaaf zijn. Lijkt me een prima platform om alvast te gaan promoten. - Nieuwe Subclass - Nieuwe wapen Subclass ... hoop stiekem op meer locaties. @Maddmonkey ... succes vanavond met Skolaars. 365 P&T op z'n appel en gaan met die banaan.
Moet echt wel te doen zijn met snipers (arc) waarmee je kan stunlocken zoals Efrideet's & LDR met daarbij een bubbel (weapons). Daarnaast moet je gewoon de timers weten: 65% HP = Chains are broken 50% HP = mines 25% HP = mines Als het niet lukt om hem te "nuken" moet je rotaten naar de andere kant (eerst Adds killen) wanneer de boss te dichtbij komt. Als je eenmaal aan de andere kant bent moet je daar ook weer de adds killen. Duurt een tijdje voordat de boss bij je is.
Zeker! Een goede sniper die kan "stun-locken" is gewenst. Bubbel Titan ook. Moet goed komen voor jullie Overigens lees ik heel veel berichten op GAF en Reddit dat de meesten mensen Skolas toch echt een verschrikkelijk tijdrovende event vinden. Het +1 level komt de meeste nu echt de strot uit. Jammer dat ze hier weer voor gekozen hebben. PoE 35 hoef je (IMO) kwa rewards ook niet te doen. Een dildo met weerhaken als schip en een Shader waarmee je als kerstboom opvalt ... Zolang er geen constante PoE35 Elemental wapens vallen doe ik hem ook niet.
Oohhhhh, een uur en een kwartier bezig geweest sneller dan level 34. Lekker gedaan @Raafie en @Flayner