Ik heb de mijne gewoon bij Bol besteld omdat hun een van de weinige waren met een Beta en preoder bonus
Vieze overloper, kan niet he.. Van PC naar de PS4 duiken! Ik ben nog steeds niet over uit of ik de game ga halen of niet..
Zijn er misschien goedkopere alternatieven naast Bol.com waar ik Destiny kan bestellen met zekerheid op een beta code? Ik vind Bol.com zo duur helaas... Haha!
Het is natuurlijk een optie om de game daar te bestellen, betacode te ontvangen en de game vervolgens te annuleren. Prijs voor netheid krijgt het natuurlijk niet. Maar is wel een optie.
Ik blijf op beide spelen, console/PS4 exclusives haal ik dus voor de PS4, 3rd party games haal ik voor de PC, best of both world
Als je alleen voor de beta code preordert, kan je net zo goed op Bart Smit preorderen, dan krijg je binnen 2 dagen een Beta code in je mail. Tweede voordeel hiervan is dat je nergens aan vast zit, dus je hoeft niks te annuleren. Ikzelf heb nu al 2 beta codes. Vergeet niet je beta code te activeren op bungie.com
Nee, niet voor PS+. Dat bericht was ontkracht door Sony. Beta is alleen beschikbaar voor de mensen die daadwerkelijk een code hebben ontvangen.