Er is best wat veranderd maar het is nog steeds hetzelfde spel. Probeer het eens zou ik zeggen. Doe ook eens vault en kijk hoe je dat vind
Wat maken sommige het spel toch echt verlept om te spelen. Potje Trials met @RVDV en @bulletproof010 ... Ging nergens over. 1e potje sta je 3-0 voor. Ineens lag. Tegenstanders rode balkjes. 5-4 verliezen. 2e potje winnen we. 3e potje gaan mensen voor de match eruit. Auto-win. 4e potje worden we compleet van de mat afgeveegd En @RVDV z'n "loss-boon" werkt niet. Toch zonde dat mensen in ToO willen glitchen, laggen en andere methodes gebruiken alleen voor loot
Sta je daar echt van te kijken? Zolang er ''makkelijkere'' manieren zijn om die loot te krijgen, hou je dit toch. Daarnaast zijn de ToO voor een grote groep casuals veels te hardcore, dan krijg je dit soort dingen.
Nou een pinglock ofzo zou ook mooi zijn. Bedoeld of onbedoeld, die laggende mensen zijn soms echt onverwoestbaar
" On May 19, Destiny developer Bungie filed three trademarks with the United States Patent & Trademark Office. NeoGaf reports the first patent was for something called "Eververse," the second was for "Eververse Trading Co.," and the third was for a logo possibly related to the first two patents. The descriptions for all three trademarks heavily cite video games and interactive entertainment, but also branch out to cover related things such as comics, graphic novels, audiobooks, and Halloween costumes. It's possible this is a trademark for future content coming to Bungie's online multiplayer shooter Destiny, although the name Eververse Trading Co. may also suggest something is in store for the previously-mentioned player-to-player item trading. IGN has reached out to Bungie for more information."
Dan sla je die zooi toch gewoon over? Doe ik ook. Loot kan ook elders vallen, toch? ToO gaat mij echt te snel, te hectisch....I'm too old for that shit. Pff, zeg dat....knal je 2 shotty's recht in iemand z'n kutkop, loopt ie gewoon door....nog maar een keer dan! Maar dit soort shit was er altijd al, ook in Halo.....wordt tijd dat Bungie eens iets gaat ondernemen. Maar goed, vanaaf Iron Banner!! Benieuwd of de armor weer net zo gruwelijk vet is als de vorige.
Ik wil rond 12 uur nightfall's gaan doen, zijn er al mensen online die mee willen of waar ik mee kan?
Vooral de Hunter armor is heel mooi, nieuwe cloak is ziek. Warlock vind ik persoonlijk tegenvallen, maar wellicht met een andere shader Is de chest nog mooi. De Warlock chest is weer aan 1 kant korter. Titan ziet er heel gaaf uit, maar mijn titan Is pas level 6. Hahahahah. Deze Iron banner ga ik met 2 characters spelen. Heerlijk etheric Light binnenhalen en vooral de Awesome gear. Maar helaas vind ik de Warlock gear van de vorige Iron banner veel mooier.
This weeks Nightfall is the Archon Priest *Acr Burn *Solar Burn *Small Arms *Epic *Nightfall Wacht Arc Solar en Primary? Fatebringer ftw haha.
Gaat niet gebeuren. Dat zorgt er voor dat je PoE blijft spelen. Omdat de meeste geen strenght willen hebben.