Matador 64 is the way to go Field choke Shotpackage Reinforced barrel Luck in the chamber of Army of One Dat is DE roll die je moet hebben. Graveheart, its time TO BE THE BULL! Sent from my iPhone using Tapatalk
Goed te doen dus deze map? Ik ga het morgen proberen dan. Mijn messenger/red death kan iig niet wachten om headshots te poppen
Ja is goed te doen, enemy kiest vaak voor sniper. Valt wel makkelijk te counteren door de kerk of gebouwtjes te bezetten met een shotgun.
Iemand vanmiddag zin in PoE35 te doen? Met de high inpact sniper method Sent from my iPhone using Tapatalk
Nooit verwacht, maar daar is ie dan. Iron Banner(t) rank 5. Nog ff glimmer(t) farmen voor de Scout Rifle en laatste Etheric Light. Thanks @Maddmonkey @bulletproof010 @RVDV @Dave Paparazzi @nawa @Flayner en Avalon Scorpion voor het meedoen. Morgen verder op de Warlock. Na zo vaak die tyfus Ram helm tegen gehad te hebben... Edit ; Holy shit, vergeet ik helemaal @Raafie En vergeet ik @Hybrid ook helemaal. Dat krijg je, door zo'n rush.
Kreeg gisteravond Fellwinters Lie en nu ben ik ook aan het rerollen geslagen. Is inderdaad verslavend. Netjes @graveheart. Ben al blij als ik rank 3 binnen sleep.
Rerollen is echt een hele slimme zet van bungie. Hoeveel mensen nu wel niet laag zijn met alle materialen is niet normaal. Die willen dan allemaal shit doen om alsnog een keer te kunnen rollen.
Meest spannende potjes ooit in crucible net met @Flayner en @bulletproof010. Echt bizarre comebacks, maar wel Mercury weer mogen bezoeken voor de tweede keer deze week Edit: queensbreaker bow ook binnen. Gelijk in iron banana getest. Pfff te ziek gewoon.
Is er iemand die zin heeft om de trials vanavond op ps4 te spelen? Wij (timmieboy10 en ik) komen voor vanavond nog 1 iemand tekort.
Met iron Banner, trials en gewone crucible wordt er nog volop pvp gespeeld. Deze dlc voelt ook wat meer pvp georiƫnteerde
Hmm, ok. Ik ben snel gestopt na de launch met PvP. Ik vond er echt geen zak aan. Niet dat ik Destiny zelf veel heb gespeeld, maar de MP bij een game vind ik altijd erg belangrijk. Is dat een losse DLC trouwens voor PvP?