NF was een eitje 3x. Blijf het wel een leuke strike vinden. Loot: Nighthawk Armamentarium Een pulse rifle. Beide exotics had ik nog niet.
2 keer skolas gedaan en iedereen van het fireteam kreeg een primary ikzelf de scout met solar. Aardig wapentje, maar komt totaal niet in de buurt van de voc
Heb je snel gedaan! Ben met de mijne pas op lvl 9 heb ook niet veel tijd gehad. Hoe heb je dat zo snel gedaan?
Iemand zin om mee te doen met poe op lvl 35? We zijn met 2 titans op lvl 34. En willen rond half 8 / 8 uur beginnen
Dan ben je niet slim bezig. Eerst wat gear bij elkaar sprokkelen en dan pas een nieuwe char aanmaken. Ik ben als ik level 20 ben op mijn nieuwe hunter, gelijk 32 ofzo omdat ik oude gear ge-ascend heb http://xboxclips.com/Madd Monkey NL/c3bed713-052e-4959-8ff3-54fc93811965
Btw Burns gaan weg bij Skolas bij de volgende hotfix. " We want the Skolas encounter to be challenging and require teamwork, only in a more predictable way that doesn’t feel cheap. To accomplish this, we’re making the following changes to Round 6 of the Skolas Challenge: New Modifier combinations (Arc, Void, and Solar Burn will be removed) Boss health is reduced (to compensate for the lack of burn) Minions will spawn at predictable health intervals Minor adjustment to the unit makeup of the combatant waves" Crucible met de boys vanavond in een nutshell.