Lees ik de comment van @Maddmonkey gisteren over de Hunger. Doe ik gisteravond voor de 1e keer nm Crota -> Hunger Daarna deden we hem nog een keer -> Black Hammer Helemaal niet vervelend.
http://xboxclips.com/Madd Monkey NL/108d1e9e-1660-414b-af4b-97e2d173177c/embed Ik was zelf misschien nog wel het meest verbaasd door deze actie net in trials
Valt wel mee. Map is prima voor trials (ondanks spawn voordeel). Het is zo jammer dat er 1 exotic zo overheerst en dat er zovaak disconnects zijn.
Mwah... Aardig hard van de map afgeveegd met @bulletproof010 en @RVDV net. Rage mode was aan bij mij Vanavond nog eens proberen. Final Round, oude Fellwinters... kolere wat een onzin soms.
Idem. Is de MS conferentie vanavond overigens? Weet al die tijden niet? Gisteren full-on rage modus zeg. Man man man. Eerste ToO rondes doe je het ok. Word je van de map afgevaagd. Tweede rondes gaat prima. Je staat 3-0 voor. Die 5-0 is in de bag. Hop! Snel naar Orbit om de 2x win boon te kopen. 3-1 voor .. gaat helemaal goed komen! Niet dus. Onze @bulletproof010 trok er nog wel een heerlijke clutch uit ... @RVDV heeft zijn melee knop in tweeën geslagen en ik was gewoon als een schaap aan't schieten.
Half 7 dacht ik dat ms zn presentatie had... Iemand die weet wanneer en hoelaat destiny zn ding gaat zeggen...?
Haha inderdaad @Hybrid kom er maar in. We schakelen over naar @Hybrid in drie, twee, een en goooo......
Ach, zag gisteren wel gekkere dingen voorbij komen. 3 hits van @RVDV (die zijn Super aanhad) op een Titan die gewoon stil om een hoekje stond. Je raad het al, Shiz dood. Bullet die zijn super doet, 2 mensen om zeep helpt en vervolgens dood gaat door "misadventure" ... En ik was een Warlock. Met self-res. Die binnen 2 seconde weer morsdood was ...